T
"toivoton"
Vieras
Auttakaa mua. Mun isä sairastui astmaan ja ei silti siivoa kotiaan kunnolla! Mä en voi mennä kylään (en ole astmainen -vielä... mutta allerginen kyllä) ja pelkään jo lastenkin puolesta kun siellä käyvät. Isällä on vanhoja sohvia, joista ei aio luopua. Vein hänelle entisen nahkasohvanikin, mutta sinne se jäi muiden sekaan eikä isoäidin vanhoja sohvia kuulemma saa viedä kaatopaikalle. Isä väittää ettei ole allerginen huonepölylle, mutta eikös pöly (oli sitten laatu mitä vaan) ärsytä astmaisen keuhkoputkia? Mistä saisin jotain virallisia esitteitä tai tietoa astman hoidosta, jotta voisin selittää asian kovapäiselle isälleni. Hän vaan hokee ettei edes lääkäri ole kysynyt mitään mistään pölystä, eläimistä vaan. Isälläni on hamstraajan vikaa ja asunnossa kaikenlaista pölyä keräävää 
Onkohan muuten astma vähemmän perinnöllinen silloin, jos sen saa vasta yli 60 vuotiaana? Muilla suvussani ei pitäisi astmaa olla.
Onkohan muuten astma vähemmän perinnöllinen silloin, jos sen saa vasta yli 60 vuotiaana? Muilla suvussani ei pitäisi astmaa olla.