Eroko edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen31
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen31

Vieras
Nyt kaipaan teidän apuanne. Eilen tapahtui jotain mitä en ajatellut tapahtuvan elämässäni ikinä.

Olin lähdössä töihin tavanomaiseen tapaan etsin auton avaimia mieheni takin taskusta. Avaimia en löytänyt, mutta hiassa olevasta taskusta löytyi miehen vanha työpuhelin. Ihmettelin että mikäs puhelin tämä on. Virta oli päällä ja liittymäkin oli. En saanut oltua, katsoin puhelut ja viestit. Mitä sieltä sitten löytyi. Järkytyin todella pahasta. Oli viestittelyä mm. nainen 50v kanssa. Oli saanut useita viestejä joissa kysyttiin pääseekö tulemaan heti ja lukaisinpa miehen omankin seuranhakuilmoituksen. En saanut oltua, huikkasin olohuoneeseen puhelin kädessä että luin viestit. Mies tulee eteiseen, silmät päässä pullottaen alkaa minulle huutamaan, että miksi olen lukenut hänen viestinsä.

Onneksi luin. Luulin, että elämme elämämme onnellisinta aikaa. Ainakin minä olin eiliseen asti hyvin onnellinen ihminen. Mutta nyt tippui pohja elämältä.

Mies väittää ettei ole tehnyt mitään. Mutta kuitenkin pari viikkoa sitten eteistä siivotessani löysin kortsupaketin. Lisäksi mies tekee paljon ylitöitä, 10-15 tuntia viikossa. Ilmeisesti aika menekään aina töissä. Puhelimeen tulee puheluja joita väittää työpuheluiksi joihin ei juuri nyt viitsi vastata.

Eilen mies otti säälikortin käyttöön ja kertoi ettei ole pettänyt eikä aio pettää. Ja kuulemma päähän pisto on ollut tämä viestittely, joka on alkanut kuukausi sitten. Mielestäni se ei mikään suuri päähän pisto voi olla, koska on hankkinut vanhan työpuhelimensa ja prepaid-liittymän. Kuulemma hänellä on liian vilkas mielikuvitus ja fantasioita.

Joka viikonloppu minua on usutettu töihin sanoilla, etkö jo mene? Ei ihme, on haluttu aikaa omille hommille.

Nyt en tiedä mitä teen. Lapset säälittää. Elämä oli mallillaan, kotia remontoitu ja monella eri tavalla saatu haaveita toteutettua. Miehen näkeminen oksettaa. En voi enään ikinä milloinkaan ajatella mitään seksiin liittyvää mieheni kanssa. Mieleen tulee oksettava ajatus hänestä nussimassa jotain lähes äitinsä ikäistä naista.

Pohdin, että voinko antaa anteeksi tai ehkä anteeksi voin antaa, mutta voinko luottaa häneen jatkossa. Suhteessamme mies on kerran aiemmin jäänyt kiinni samasta asiasta kymmenen vuotta sitten.

Anteeksi sekava sepustus :(

Suhteemme historiassa on ai

Ootko sä se sama, joka kyseli että pettääköhän mies kun löysit eteisen laatikosta kortsupaketin? Viikolla oli.
Anteeksi, en muuten osaa auttaa paitsi kyselemällä tyhmiä :(
Oon pahoillani :hug:

Asiahan on niin että ansaitset paljon parempaa. Mies ei ole sinulle se oikea jos hän pystyy moiseen. Hän voisi hyvin sinulle lähettää nuo samat viestit jos se ei riitä ei miehesi ole sinun arvoisesi. Tämä on taas minun oma mielipiteeni ja käsken sinun vaan kuunnella itseäsi mutta minä en katselisi vaikka historiaa olisi yhdessä se 15 vuotta. Maailma on miehiä pullollaan ja niistä se joku on sinun arvoisesi eikä voisi ikinä tehdä mitään tuollaista.

Uskotko sä miestäsi? Siis kun se sanoo, ettei mitään oo tapahtunut.

Ja toisekseen toi juttu, että on samasta jäänyt kiinni jo kymmenisen vuotta aiemmin. Juttelitteko silloin asiat halki ja selvisikö sinulle, miksi mies oli ruvennut tuollaiseen?

Uskotko sä miestäsi? Siis kun se sanoo, ettei mitään oo tapahtunut.

Ja toisekseen toi juttu, että on samasta jäänyt kiinni jo kymmenisen vuotta aiemmin. Juttelitteko silloin asiat halki ja selvisikö sinulle, miksi mies oli ruvennut tuollaiseen?

En usko miestäni. Valehtelee niin kauan, että narahtaa kirjaimellisesti housut kintuissa.

Selityksiä näille seksiviesteille on kuulemma vilkas mielikuvitus, seksifantasiat, ei saa riittävästi kotona, kun ei ole kuulemma harrastanut muiden kanssa seksiä kuin minun (väitteen saa uskoa ken haluaa) jne.

Silloin aiemmin puhuimme asiat selviksi ja uskoin, että se oli vain hömppää jota piti saada kokeilla. Ties mitä kaikkea muuta näiden vuosien ja ulkomaan työmatkojen aikana on tapahtunut. yök, alan voimaan pahoin jo pelkästä ajatuksesta.

No mulle kyllä riittäis eroon se, että mies salassa viestittelis muiden naisten kanssa, jos viesteissä siis on kyse jostaini seksuaalisesta kanssakäymisestä. Se ois sitten soronnoo.

Voimia paljon!!
Valitettavasti se, että miehesi on jäänyt jo aiemmin kiinni mlisesta, puhuu vähän sen puolesta että on sitä muutakin tehty kuin viestitelty...
Ei kai tuossa pljon muuta voi tehdä kuin erota. Tai jos jatkatte niin silloin siltä pohjalta, että mieheen ei voi luottaa. Perustatte ns. osakeyhtiön missä hoidatte kotia ja lapsia. Se, onko siinä mitään järkeä onkin jo toinen juttu... Jos tunnetasolla pystyt siihen, niin ei kannata erota. Jos taas haaveilet vielä rehellisestä ja toimivasta parisuhteesta, niin sitten kannattaa erota. Ei se eroaminen tosin sitä takaa että sellanen suhde löytyisi. Vaikea tilanne. Mitä teetkin, niin iso hali!!

Olisiko miehesi anteeksiantosi arvoinen?

Onko teidän elämä niin hyvä että kannattaa nyt nähdä vaivaa, antaa anteeksi, rakentaa luottamusta ja yhteistä tulevaisuutta; senkin uhalla että jonain päivänä kun uskot kaiken olevan hyvin niin jotain vastaavaa paljastuu?

Minkä kerran vaadit mieheltäsi olevan sen viimeisen?

Olisiko miehesi anteeksiantosi arvoinen?

Onko teidän elämä niin hyvä että kannattaa nyt nähdä vaivaa, antaa anteeksi, rakentaa luottamusta ja yhteistä tulevaisuutta; senkin uhalla että jonain päivänä kun uskot kaiken olevan hyvin niin jotain vastaavaa paljastuu?

Minkä kerran vaadit mieheltäsi olevan sen viimeisen?

Kiitos ajatuksistasi! Pohdin eilen näitä asioita ja miehellekin sanoin, että asioissa on suuri epäsuhta. Oletin elämän olevan parhaimmalla mallilla kuin koskaan aiemmin. Olin tyhmä ja oletin myös miehen ajattelevan samoin. Tilanne taitaa olla se, että elämämme tälläisenä ei riittänyt miehelle. Siinä mielessä, että itse koin eläväni elämäni parasta aikaa ei ollut miehelle hänen elämänsä tai tämän suhteen parasta aikaa. Yhteinen tulevaisuus tuntuu siis toivottomalta.

Se pitää sanoa, että on aivan varmaa että mies on pettänyt. Törkeintä tuossa on se, että mies yrittää valehtelemalla päästä pälkähästä. Olisi edes rehellinen niin voisi ehkä olla pieni mahdollisuus anteeksiantoon. Liian vaikeata se silti voi olla.

ja itse en ole todellakaan mikään siveyden sipuli. yhdessä voimme katsella esim. aikuisviihdettä.

Aivan, mutta ei sillä olekaan mitään tekemistä pettämisen kanssa. Vaikka olisi kuinka avoin seksuaalisesti, voi suhtautua pettämiseen erittäin kielteisesti. Näin on esim. itseni kohdalla. Ex-vaimo petti vuosia ja valehteli silmät kirkkaina; vakuutti uskollisuuttaan. Kun kaikki sitten paljastui, hän valehteli vielä vuoden ajan, että oli lopettanut ulkopuolisen suhteen. Jäi sitten siitäkin kiinni ja kaikki kaatui.

Voimia ap:lle.

Suhde ei tuosta itsekseen parane, tilanne ei mene ohi päättämällä. terapiankin kanssa yli pääseminen voi olla ylivoimaista. Pidä itsestäsi hyvää huolta.

[QUOTE="vieras";26163678]
Ei kai tuossa pljon muuta voi tehdä kuin erota. Tai jos jatkatte niin silloin siltä pohjalta, että mieheen ei voi luottaa. Perustatte ns. osakeyhtiön missä hoidatte kotia ja lapsia. Se, onko siinä mitään järkeä onkin jo toinen juttu... Jos tunnetasolla pystyt siihen, niin ei kannata erota. Jos taas haaveilet vielä rehellisestä ja toimivasta parisuhteesta, niin sitten kannattaa erota. [/QUOTE]

Mä olen jokseenkin samaa mieltä. Ja oma ratkaisuni olisi tuossa kohtaa ero, sillä mulle luottamus on yksi parisuhteen perustavanlaatuisimmista kulmakivistä. Hirveän vaikeaa olisi edes yrittää palauttaa luottamusta mieheen, joka jo toistamiseen jää kiinni tuollaisesta tarkoin suunnitellusta vilunkipelistä.

:( voi itkut, pettäminen on ehkä jotain mistä ei ole edes pakko päästä yli ...onko hän todella hyvä isä, onnistuisikö häneltä tilanteen korjaus (en usko oikein, että kannattaa), millainen tulevaisuus hänen kanssaan olisi? luulen että surua on siellä, jos jäät. mutta säästä lapsia, ero voi olla hyvin suunniteltu ja toteutettu, mahdollisimman hellävarainen.. TSEMPPIÄ!

Mies oli siis aikaisemmin jäänyt kiinni samasta asiasta, eikä oppinut siitä yhtään mitään. Miksi ihmeessä hän oppisi nytkään? Vähän veikkaan, että mikäli jatkat tuon miehen kanssa, niin joskus tulevaisuudessa paljastuu taas sama kuvio uudestaan. Ja sinä vaikutat ihanalta ja uskolliselta ihmiseltä, joten ei tuommoinen pettäjämies noin hyvää naista ansaitse.

Minä en voisi luottaa enää tuon jälkeen. Ja ilman luottamusta suhteessa ei ole mitään pohjaa. Ikävä tilanne. Voimia :hug:

Yhteistyössä