Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:hug:...voimia. Pärjäät kyllä..ja niin paljon paremmin.
siis miehen kaa? Oliko hän väkivaltainen?Voi ei. Miks kestit siitä?
Kai mä voin kertoa täällä erosta kun täällä on muutama tuttu irl ja monia tuttuja 11v. ajalta. Olen siis aika kauan palstaillut täällä.
En nyt pysty puhumaan asiasta täällä. Jotkut varmaan ymmärtävät sen. Käyn jo muutenkin masennuksen takia terapiassa niin voin siellä puhua yksityikohtaisemmin.
Onko ihan asiantuntijan diagnoosi tuosta narsistisesta käyttäytymishäiriöstä? Vai "tavanomaista" narsismiako?
Anteeksi, mutta mulla nykyään nousee niskavillat pystyyn, kun narsisteja alkaa olla siellä sun täällä, palstan mukaan. Pahoitteluni, jos nyt kuitenkin sattui oikeasti sellainen kyseeseen.
Juu oli. Tunteet ei häviä noin vaan. Ehkä siksi katoin sitä aika kauan.
Vai että laho pää?Olipa kivasti sanottu. Aikaisemmin oli keskivaikea masennus ja nyt on lievä masennus.
Onneksi mulla on masennuksesta tietävä ystävä. Myös työnantaja tietää mitä se todellisuudessa on.
Ei ole diagnoosia. Ainakin siihen viittaavaa käyttäytymistä oli. Mutta ajattelin kuitenkin erota että pysyn hengissä.
No voi teitä naisia. Vaikka toisalta ymmärrän. Mutta miehiä ympärillä on kuitenkin aika paljon. Mä en ainakaan olisi antanut koskea itseä, kerran väkivaltainen, niin pihalle... vaikka kuinka rakastaisin tai olisin rippuvainen henkilöstä
No voi teitä naisia. Vaikka toisalta ymmärrän. Mutta miehiä ympärillä on kuitenkin aika paljon. Mä en ainakaan olisi antanut koskea itseä, kerran väkivaltainen, niin pihalle... vaikka kuinka rakastaisin tai olisin rippuvainen henkilöstä
Anteeksi, tosiaan tuntuu noita diagnooseja irtoilevan joskus herkästikin ja vähän kaikilta.
Niin no, sillä ei tietenkään tilanteessasi ole merkitystä. Merkitystä on sillä, että tilanne oli sulle kestämätön ja varmasti ero oli paras päätös tuossa tapauksessa. Toivon sinulle kovasti voimia päästä yli ja eteenpäin, ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen.
Eihän se piekseminen heti ala. Vuosien pohjustus ja alustus... Ei näitä tajua jos ei ite ole ollut lähelläkään samaa.
Sama täällä!]Onko ihan asiantuntijan diagnoosi tuosta narsistisesta käyttäytymishäiriöstä? Vai "tavanomaista" narsismiako?
[/B]
Anteeksi, mutta mulla nykyään nousee niskavillat pystyyn, kun narsisteja alkaa olla siellä sun täällä, palstan mukaan. Pahoitteluni, jos nyt kuitenkin sattui oikeasti sellainen kyseeseen.
Eihän se piekseminen heti ala. Vuosien pohjustus ja alustus... Ei näitä tajua jos ei ite ole ollut lähelläkään samaa.
Meitä on moneksi. Aikaa siihen meni mutta tulee mullakin stoppi jossain vaiheessa.![]()
Minä "paranin" vasta eron jälkeen... Kunpa olisin jo vuosia sitten tajunnut.