Ero tuli.. :/

Onko ihan asiantuntijan diagnoosi tuosta narsistisesta käyttäytymishäiriöstä? Vai "tavanomaista" narsismiako?

Anteeksi, mutta mulla nykyään nousee niskavillat pystyyn, kun narsisteja alkaa olla siellä sun täällä, palstan mukaan. Pahoitteluni, jos nyt kuitenkin sattui oikeasti sellainen kyseeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: nuusa
[QUOTE="vieras";26889450]Pitikö sitten tehdä aloitus jos et asiaa kommentoi mitenkään? Mitä oikein ajattelet??[/QUOTE]

Kai mä voin kertoa täällä erosta kun täällä on muutama tuttu irl ja monia tuttuja 11v. ajalta. Olen siis aika kauan palstaillut täällä.

En nyt pysty puhumaan asiasta täällä. Jotkut varmaan ymmärtävät sen. Käyn jo muutenkin masennuksen takia terapiassa niin voin siellä puhua yksityikohtaisemmin.
 
Onko ihan asiantuntijan diagnoosi tuosta narsistisesta käyttäytymishäiriöstä? Vai "tavanomaista" narsismiako?

Anteeksi, mutta mulla nykyään nousee niskavillat pystyyn, kun narsisteja alkaa olla siellä sun täällä, palstan mukaan. Pahoitteluni, jos nyt kuitenkin sattui oikeasti sellainen kyseeseen.

Ei ole diagnoosia. Ainakin siihen viittaavaa käyttäytymistä oli. Mutta ajattelin kuitenkin erota että pysyn hengissä.
 
Tsemppiä! Hyvä että voit terapiassa purkaa tuntoja. Voimia tulevaan, se on kamalaa kun ei tunteita voi säädellä, iteläl mennyt koko kesä ja silti olen välillä ihan sekaisin. Välillä taas on erinomaisia päiviä :)

Ja juu, psykiatrihan sen narsisti diagnoosin voi antaa joten jospa me sitten puhumme narsistisista ihmisistä jotka ovat lähestulkoon tuhonneet meidät... kelpaako?

:hug:
 
[QUOTE="vieras";26889481]Että on nuppi niinsanotusti jumissa, laho pää? :)[/QUOTE]

Vai että laho pää? :D Olipa kivasti sanottu. Aikaisemmin oli keskivaikea masennus ja nyt on lievä masennus.

Onneksi mulla on masennuksesta tietävä ystävä. Myös työnantaja tietää mitä se todellisuudessa on.
 
Ei ole diagnoosia. Ainakin siihen viittaavaa käyttäytymistä oli. Mutta ajattelin kuitenkin erota että pysyn hengissä.

Anteeksi, tosiaan tuntuu noita diagnooseja irtoilevan joskus herkästikin ja vähän kaikilta.

Niin no, sillä ei tietenkään tilanteessasi ole merkitystä. Merkitystä on sillä, että tilanne oli sulle kestämätön ja varmasti ero oli paras päätös tuossa tapauksessa. Toivon sinulle kovasti voimia päästä yli ja eteenpäin, ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
No voi teitä naisia:). Vaikka toisalta ymmärrän. Mutta miehiä ympärillä on kuitenkin aika paljon. Mä en ainakaan olisi antanut koskea itseä, kerran väkivaltainen, niin pihalle... vaikka kuinka rakastaisin tai olisin rippuvainen henkilöstä

Eihän se piekseminen heti ala. Vuosien pohjustus ja alustus... Ei näitä tajua jos ei ite ole ollut lähelläkään samaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Anteeksi, tosiaan tuntuu noita diagnooseja irtoilevan joskus herkästikin ja vähän kaikilta.

Niin no, sillä ei tietenkään tilanteessasi ole merkitystä. Merkitystä on sillä, että tilanne oli sulle kestämätön ja varmasti ero oli paras päätös tuossa tapauksessa. Toivon sinulle kovasti voimia päästä yli ja eteenpäin, ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen.

Kiitos =)
 

Similar threads

Yhteistyössä