voi loppua... mutta se vaatii työtä ja apua, ja sen, että tuotte asian päivänvaloon, ja menette kumpikin erikseen hakemaan apua. Mobile on hyvä alku, jos paikkakunnallasi on sellainen. Vihanhallintakurssit, psykologit, terapiat, mitä vaan, mitä tarjotaan avuksi, kannattaa ottaa vastaan. Laita miehesi selkä seinää vasten totuuden kanssa, että lähdet lopullisesti(pakkaat laukkusi valmiiksi ja teet suunnitelman) suhteesta, ja jos mies ei halua sitä, niin sitten soitat apua(Mobile tms) ja kerrot rehellisesti koko tarinan mikä on tilanne. Varmasti auttavat eteenpäin sieltä. Ensin teitä haastatellaan pariskuntana, ja sitten kuukauden verran erikseen käyntejä. Sieltä voidaan ohjata vihanhallintakursseille, vertaistukiryhmiin jne.
Jos ihmettelette että mistä tiedän, niin oma kokemus...