Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille 🤫

Huomenia!


Oispa ihana olla Alicantessa. Ainakaan siellä ei sada! (siis tuohon ylläolevaan linkkiin viitaten)
Huomenta vaan kaikille!❤

Mutta, on tässä Suomen syksyssäkin puolensa.
Huumaavan tuoksuva metsä sienineen ja hämyiset/pimeät illat.❤
Pitkän metsälenkin jlk. on ihana mennä saunaan, uimaan ja
laittaa kynttilöitä, lukea kirjaa villasukat jalassa.😍
Viinit ja juustot tai mistä nyt tykkää - aloitetaan rasvan varastointi että ei tule talvella kylymä!😁
Monet valittaa kesällä kuumuudesta, noh, nyt ei ole hiki muuta kuin urheillessa ja saunassa!😁
 
Huomenta vaan kaikille!

Mutta, on tässä Suomen syksyssäkin puolensa.
Huumaavan tuoksuva metsä sienineen ja hämyiset/pimeät illat.
Pitkän metsälenkin jlk. on ihana mennä saunaan, uimaan ja
laittaa kynttilöitä, lukea kirjaa villasukat jalassa.
Viinit ja juustot tai mistä nyt tykkää - aloitetaan rasvan varastointi että ei tule talvella kylymä!
Monet valittaa kesällä kuumuudesta, noh, nyt ei ole hiki muuta kuin urheillessa ja saunassa!

Noh. Okei.

Mut Alicantessakin tarvitsee villasukkia! Lattiat ovat siellä aina kylmiä.

Tää on muuten kiva kohde jos tonnesuunnille eksyy.

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Päivöö:)

Mä olen tapellut nyt muutaman päivän banaanikärpäsiä vastaan. Juu, ansat on ja mitään houkuttimia ei pitäis olla (panin hetelmätkin jääkaappiin). Esikoinen ehdotti niien tulevan minun tuoksun perässä..:cautious:

Kissakin halusi viihyttää, joten purki vessan lattialle vessapaperrullan ja keittiöön talouspaperrullan.(y)
 
Onko sinulla huonekasveja?


Päivöö

Mä olen tapellut nyt muutaman päivän banaanikärpäsiä vastaan. Juu, ansat on ja mitään houkuttimia ei pitäis olla (panin hetelmätkin jääkaappiin). Esikoinen ehdotti niien tulevan minun tuoksun perässä..

Kissakin halusi viihyttää, joten purki vessan lattialle vessapaperrullan ja keittiöön talouspaperrullan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Huomenta vaan kaikille!❤

Mutta, on tässä Suomen syksyssäkin puolensa.
Huumaavan tuoksuva metsä sienineen ja hämyiset/pimeät illat.❤
Pitkän metsälenkin jlk. on ihana mennä saunaan, uimaan ja
laittaa kynttilöitä, lukea kirjaa villasukat jalassa.😍
Viinit ja juustot tai mistä nyt tykkää - aloitetaan rasvan varastointi että ei tule talvella kylymä!😁
Monet valittaa kesällä kuumuudesta, noh, nyt ei ole hiki muuta kuin urheillessa ja saunassa!😁
Taisi olla viimeinen lämmin ilta tälle syksylle? Eilen sain nyhdetyksi loput mansikanrönsyt
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Päivöö

Mä olen tapellut nyt muutaman päivän banaanikärpäsiä vastaan. Juu, ansat on ja mitään houkuttimia ei pitäis olla (panin hetelmätkin jääkaappiin). Esikoinen ehdotti niien tulevan minun tuoksun perässä..

Kissakin halusi viihyttää, joten purki vessan lattialle vessapaperrullan ja keittiöön talouspaperrullan.
Enkö jo joskus aikaisemmin sanonut että olet ”mango”
 
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä