Huomenta vaan kaikille!Huomenia!
Oispa ihana olla Alicantessa. Ainakaan siellä ei sada! (siis tuohon ylläolevaan linkkiin viitaten)
Huomenta vaan kaikille!
Mutta, on tässä Suomen syksyssäkin puolensa.
Huumaavan tuoksuva metsä sienineen ja hämyiset/pimeät illat.
Pitkän metsälenkin jlk. on ihana mennä saunaan, uimaan ja
laittaa kynttilöitä, lukea kirjaa villasukat jalassa.
Viinit ja juustot tai mistä nyt tykkää - aloitetaan rasvan varastointi että ei tule talvella kylymä!
Monet valittaa kesällä kuumuudesta, noh, nyt ei ole hiki muuta kuin urheillessa ja saunassa!
Tuo ei ole mikään uskonasiaRevontulien armoilla – dokumenttielokuva aurinkomyrskyn vaikutuksista maapallolla
Revontulilla on yllättäviä vaikutuksia elämään maapallolla.yle.fi
Päivöö
Mä olen tapellut nyt muutaman päivän banaanikärpäsiä vastaan. Juu, ansat on ja mitään houkuttimia ei pitäis olla (panin hetelmätkin jääkaappiin). Esikoinen ehdotti niien tulevan minun tuoksun perässä..
Kissakin halusi viihyttää, joten purki vessan lattialle vessapaperrullan ja keittiöön talouspaperrullan.
Ei ole...enää ollut aikoihin. Tapettiin ne kissan kanssa kilipaa (minä kastelin liikaa ja toisaalta parvekekukat unohin kastella ja toinen kuopi ne ruukuistaan lattialle)Onko sinulla huonekasveja?
Mitä tarkoittaa kastepiste?
Säähavaintojen yhteydessä ilmoitetaan usein lämpötilan ohella myös kastepistelämpötila. Kyseinen lämpötila liittyy nimensä mukaisesti ilman kosteuteen, eli vesihöyryn määrään ilmassa.yle.fi
Taisi olla viimeinen lämmin ilta tälle syksylle? Eilen sain nyhdetyksi loput mansikanrönsytHuomenta vaan kaikille!
Mutta, on tässä Suomen syksyssäkin puolensa.
Huumaavan tuoksuva metsä sienineen ja hämyiset/pimeät illat.
Pitkän metsälenkin jlk. on ihana mennä saunaan, uimaan ja
laittaa kynttilöitä, lukea kirjaa villasukat jalassa.
Viinit ja juustot tai mistä nyt tykkää - aloitetaan rasvan varastointi että ei tule talvella kylymä!
Monet valittaa kesällä kuumuudesta, noh, nyt ei ole hiki muuta kuin urheillessa ja saunassa!
kohta on uusi aamu
Enkö jo joskus aikaisemmin sanonut että olet ”mango”Päivöö
Mä olen tapellut nyt muutaman päivän banaanikärpäsiä vastaan. Juu, ansat on ja mitään houkuttimia ei pitäis olla (panin hetelmätkin jääkaappiin). Esikoinen ehdotti niien tulevan minun tuoksun perässä..
Kissakin halusi viihyttää, joten purki vessan lattialle vessapaperrullan ja keittiöön talouspaperrullan.
Jostain syystä aloitus ei tuntunut ajankohtaiselta.kohta on uusi aamu
Can a High-Fat Diet Beat Cancer?
The women's hospital at the University of Würzburg used to be the biggest of its kind in Germany. Its former size is part of the...content.time.com
Tuossa se juttu mitä joku etsi vastakohta on uusi aamu
Can a High-Fat Diet Beat Cancer?
The women's hospital at the University of Würzburg used to be the biggest of its kind in Germany. Its former size is part of the...content.time.com
On ollut taas hukassaTuossa se juttu mitä joku etsi vasta
Ensinnäkin artikkelin tutkimustieto on vuodelta 2007 ja toiseksi kirjoitettu konditionaaliin. Tämän jälkeen on tullut tuoreita tutkimuksia mm lihansyönnin selkeästä yhteydestä suolistosyöåiin.On ollut taas hukassa
Nitraatti lihatuotteissa aiheuttaa anemia ja rautatabletit rikkoo suolistonEnsinnäkin artikkelin tutkimustieto on vuodelta 2007 ja toiseksi kirjoitettu konditionaaliin. Tämän jälkeen on tullut tuoreita tutkimuksia mm lihansyönnin selkeästä yhteydestä suolistosyöåiin.