Erinomainen pesutulos jo 15 C:ssa -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
niin jäi mietityttää toi mainos et onko monen koneessa toi 15 aste?kun mainoksessa se laittaa sen 15 asteeseen..
ei meidän koneessa ainakaan ole tota.
siinä on pienin 30 ja siitä ylöspäin :p

Mä en edes usko, että 15 asteessa oikeasti puhdasta tulee. Lika ehkä lähtee, mutta kaiken näköiset pöpöt sun muut :x saatika se, millasta myrkkyä sen täytyy olla....

Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:
niin jäi mietityttää toi mainos et onko monen koneessa toi 15 aste?kun mainoksessa se laittaa sen 15 asteeseen..
ei meidän koneessa ainakaan ole tota.
siinä on pienin 30 ja siitä ylöspäin :p

Juu meillä kans toi 30 astetta minimi.

En kyllä minäkään usko että oikeesti kylmässä vedessä tulisi puhdasta. Itse en ainakaan voisi kuvitella että pesisin esim. lapsien harkkkakamat 15 asteessa ja tulee puhdasta. :D

Mä oon miettiny samaa. Meidän koneessa on kyllä kylmäpesu ohjelma, mutta 15 astetta???Missä semmonen on?? Ja se kylmä vesi on kyllä paljon kylmempää kun 15, taitaa olla näin talvella 4 astetta lähellä totuutta!

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
niin se on jotain geeliä..en tiedä tuleeko sillä puhtaaksi,tulee ainakin mainoksessa mutta en tiedä toimisko se lasten todella likaisissa vaatteissa toi 15 aste.

Ai tulee mainoksessa puhdasta :D tuskin on ees samat housut mitkä sieltä koneesta ulos vetää ;)
Ja en usko, että puhdasta tulee 15asteessa, nyt kyseistä ainetta mainostetaan kovasti, mut pian sitä ei oo enää missään myynnissä.

Saahan esim. likaiset tiskitkin puhtaaksi kylmällä vedellä,kun fairya käyttää reilusti... Sama asia kait nuissakin. Mut kyl jotenki tuntuis et ainakin huuhteluvesi pitäis olla lämmintä että kaikki loput pesuainejämätki lähtis.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä oon miettiny samaa. Meidän koneessa on kyllä kylmäpesu ohjelma, mutta 15 astetta???Missä semmonen on?? Ja se kylmä vesi on kyllä paljon kylmempää kun 15, taitaa olla näin talvella 4 astetta lähellä totuutta!

Eikös siinä mainoksessa se eskimoäiti pese niitä avannossa, että varmaan aika lähellä olisitte tuota samaa lämpötilaa. :D

Itse olen saanut esim. tomaattikastike tahrat pois puuvilla vaatteista vasta kun olen keittänyt ne pulverivedessä, niin jotenkin ei jaksa uskoa tuohon. Ainakaan valkoiset ei tule puhtaaksi.

Yhteistyössä