K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja siis toi minun horoskoopin lisätutkimus eli härkä, nousumerkki leijonassa, kuu skorpionissa (+ merkurius härässä, venus oinaassa, mars oinaassa) selittääkin oikeastaan aika hyvin noita minun reagointeja, sellaista nollasta sataan käytöstä, vaikka muuten oon suht rauhallinen.
Et sä voi käytöstäsi pistää horoskoopin piikkiin.🤣 En minäkään päässyt lempimään Bn kanssa, syynä oli varmaan mun nouseva merkki ja kuu väärässä asennossa.🤣🤣🤣

💯 Samaa mieltä. Kenenkään ei tarvitse jakaa tänne yhtään kuvaa, videota tai linkkiä esim. discordin tietylle palvelimelle. Fiksu ihminen ei ala jankkaaminen vastaan tai syyttämään valehtelusta, vaan viisaasti ohittaa itselleen epämieluisan aiheen.
En ole pyytänyt yhtäkään kuvaa, videota tai linkkiä! Ihan vain asiallista kuvailua, keitä, missä ja milloin. Mutta sen sijaan aloitetaan että onpas jollain jotain jossain mutta enpäs kerrokaan enempää. Ja se on klassista trollaamista.
Ja kirjoitin tasan yhden vastauksen, jota tässä aiempi on lainannut. Turha siis luoda jotain kuvaa jankkaamisesta. Saan ilmaista mielipiteeni ja ilmaisin sen sillä yhdellä viestillä. Ehkä tämä toinen uhkaa mennä jankkaamiseksi, joten lopetan tähän. Älä vääristele asioita.

En ole pyytänyt yhtäkään kuvaa, videota tai linkkiä! Ihan vain asiallista kuvailua, keitä, missä ja milloin. Mutta sen sijaan aloitetaan että onpas jollain jotain jossain mutta enpäs kerrokaan enempää. Ja se on klassista trollaamista.
Ja kirjoitin tasan yhden vastauksen, jota tässä aiempi on lainannut. Turha siis luoda jotain kuvaa jankkaamisesta. Saan ilmaista mielipiteeni ja ilmaisin sen sillä yhdellä viestillä. Ehkä tämä toinen uhkaa mennä jankkaamiseksi, joten lopetan tähän. Älä vääristele asioita.
Keneltä olet pyytänyt kuvailua, et minulta ainakaan. Täällä on nyt useampia joilla on havaintoja heistä ja typerää nyt syytellä meitä kaikkia trolleiksi.

Kellään ei ole velvollisuutta pitää yllä sun BoJere kuvitelmia vaan muistakin aiheista saa keskustella ilman sun jatkuvaa häirintää, irvailua ja trolliksi syyttelyä.
Vainoharhainen. Kuka tässä on puhunut mitään bojeresta? Mikä jatkuva häirintä, irvailu ja trolliksi syyttely? Kirjoitin YHDEN viestin. Joku täällä taitaa ylireagoida ja vääristellä.

Joku pyysi kuvaa ja videota, joten äläs yritä nytten

Yhteistyössä