Hitto joskus tota terveyskeskusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Vaikka noin yleisesti ottaen positiivisia kokemuksia toiminnasta.. Vaan näiden juhlapyhien kanssa :headwall: Itse olen kotona kuumeessa joten en pääse viemään nyt päivällä lasta sinne, joten soitin ja kysyin et mites siellä toi päivystys nyt sitten toimii.. kävi sitten "vänkäämään" siinä että eikö mulla ole ystäviä tai ketään joka veis, sanoin ettei oo, isovanhemmatkin lähtee mökille.. "eikö sen verran voisi joustaa..?" Noh, sitten alkoi valitus siitä KIIREESTÄ joka sinne tulee heti kun päivystys alkaa klo 14, se KIIRE on kokoajan.. huomenna aamupäivästä EI saa mennä koska siellä on vaan 1 hoitaja.. Eli sitä piikkiä joutuis pahimmillaan odottaa siellä mooonta tuntia :/

Mä ymmärrän kyllä, että siellä sitä kiirettä on, mutta ei siellä koskaan eikä ikinä niin kiire ole ollut, ettäkö ei muutaman minuutin pistosta ehtisi kukaan laittaa. Jouluaattonakin päästiin 30 minuutin sisällä toimenpiteeseen. En tiedä onko tänään sitten kiireisempi päivä (kuin esim. jouluaatto) heti tuossa neljän maissa kun mies pääsisi viemään, mutta ärsyttää olla "terveyskeskuksen riesana" ja kerjätä siellä, että pliis jos joku voisi pistää tämän lääkkeen..

mistäköhän lääkkeestä on kyse??
jos se on "ei kiireellinen" se ei tosiaankaan kuulu päivystykseen, vaan SUN PITÄÄ PYSTYÄ JÄRJESTÄMÄÄN SE NORM AUKIOLOAIKOINA. päivystys on äkillisiä ja yllättäviä tilanteita varten.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mistäköhän lääkkeestä on kyse??
jos se on "ei kiireellinen" se ei tosiaankaan kuulu päivystykseen, vaan SUN PITÄÄ PYSTYÄ JÄRJESTÄMÄÄN SE NORM AUKIOLOAIKOINA. päivystys on äkillisiä ja yllättäviä tilanteita varten.

Kuules jotkut lääkkeet tulee pistää tiettynä päivänä viikosta. kuten meillä. siinä ei kiirreellisyyttä kysellä. kiire on sit jos lääkkeitä joudutaan jättään väliin. JA MEIDÄN ei itse tarvitse järjestää mitään aikoja. Kyllä lääkkeen määrännyt taho sen järjestää. Sanottiin meille kun takkua oli. ja niin järjestivät.
AP:n lapsen lääkkeestä en tiedä, mutta epäilen jotta sama juttu kun meillä...
Myös jouluna päivystyksen palveluja joutunu piikin takia käyttään.

Yhteistyössä