Erimerkkisten raskaustestien plussat ja miinukset *mitä sinä suosittelet*

Heips

Tilasin netistä (ekaa kertaa) Kotitesti.fi sivuilta Sofi One Step liuskatestin, se oli se herkkä. Hätäilin ja ekan testasin dpo 11 ja ihan selkeä nega, tänään dpo 14 ja ajattelin testata taas, haalea viiva, selkeä, mutta kaksi viivaa siinä on :). Kyllä mä jotenkin luottaisin nyt siihen, että raskaana olen! Vai onko jollain antanut vääriä tuloksia? Mä oon joissain kierroissa luullut olevani raskaana ja tullut testailtua vaikka millä testeillä ja ikinä ei ole antanut mitään haamuviivoja tai viivanpaikkoja.. Siksi mä nyt luotan kyllä 98% että nuo kaksi viivaa on totta!!

Minä suosittelen Pregcheck -testejä ainakin raskaustesteinä. Näyttävät ennemmin kuin esim One step-testit (jotka antavat turhia viivanpaikkoja).

Samoin Apteekin Oma on hyvä testi.

CB-digital toimi kans hyvin, mut sen verran kyllä hintava, ettei sitä huvikseen liian aikaisin tee..

En suosittele:

- Onestep-testejä
- David - testejä
- enkä muitakaan "erittäin herkkiä"

Pakko kanssa laittaa tänne kun tein tossa joku kk sitten CB:n taviksella ja siihen piirtyi kaunis pystyviiva. Ja siitä muutaman tunnin päästä tein sitten uuden testin ja aivan samanlainen viiva piirtyi, mutta seuraavana aamuna alkoi menkat joten ne niistä viivoista. Laitoin sitten tonne postia menemään niin kertoi että tarvitsee olla aivan selkeät samankokoiset viivat joten todennäk. se on heittänyt noin 0.001mm se viivan koko etten huomannut.

Apteekin rt:n olen nyt kokenut hyväksi, ei mitään ylimääräisiä viivoja ole tullut...vain se yksi testiviiva... :(

Uusi CB plus on nähtävästi parempi kuin vanha CB+.

Ei tullut nyt näkyviin pystyviivaa niinkuin vanhassa heti... saas nähdä jatkossa miten käyttäytyy mutta eka testi ainakin oli tuollainen ettei tullut harhaanjohtavaa tulosta.

Mutta davidin 10 herkkyyden testit on edelleen pjaskoja... oikeasti, tulee turhaa viivaa, värikertymää ja outoja viivanpaikkoja. Että mä taas kerran erehdyin niitä ostamaan :(

Minä oon luottanut aina apteekin omaan.
Koskaan ei oo tullu mitään vääriä haamuja tai viivanpaikkoja kun en raskaana ole ollut. Nyt sain sillä haamun päiväpissasta kp 26/25. Esikoista odottaessa testasin muistaakseni kp 28/26-32 ja selkee plussa tuli. :)

mä oon käyttäny vaan tota rfsu markettiraskaustestiliuskaa joka maksaa van joku 5e paketti ja siinä on 2 testiä ja kyllä se mun kaks viivaa ainakin heti näytti kun menkat oli myöhässä :D muita en siis oo ees kokeillu mutta toi on paras ku niitä myydään kaikissa isommissa kaupoissa ihan vapaa valinnassakin niin ei tarvi miettiä koska toi kyläapteekki on auki kun ne vasta kalliita onki.. :D

Davidin testeillä olen oviksen aina saanut kyllä,mutta raskaustesteihin viivaa vaihtelevasti;)
todella surkeita nuo davidin testit,ensin haaleiden haalea viiva ..negaakin näytti mulle sitten haamujen jälkeen..

Ostin citarista pregcheck testin näytti kp29/28 aivan selkeet kaksi viivaa..sitten oli vielä pakko varmistaa apteekin testillä ja sillä myös kaksi selkeetä viivaa..ja eilen vielä viikkonäyttöisellä digitestillä ja raskaana 1-2..Joten on testeissä eroja..:D

Mulla davidit käytössä; ovistesti ok, enemmän käyttänyt sitä ja tyytyväinen ollu. Ei haamuja, ei viivanpaikkoja, vain ja ainoastaan joko tai :) R- testiä oon tehny pari kolme kertaa davidilla, yhden kerran viime kierrossa väritön viivanpaikka. Pregcheck ovistikku oli pettymys, oli jotenkin epäselvää mössöä koko testi. Ja ku dippasin samalla davidin, david anto selkeän ovisplussan, joten pc ei. Pc:n raskaustestiliuska ok, plussaa en oo vaan saanu ;) Apteekin oma myös toiminut mulla, selkeä.

Mä käytän pelkästään Clearbluen ovistestejä ja viikkonäytöllisen raskaustestin kokeilin hätäpäissäni viime kierrossa. Hyvin ovat toimineet, ei tarvitse miettiä viivojen vahvuutta eikä muutakaan, kun tulos on niin selkeä. Ja ku tietää kiertonsa, ei tartte kovin monena päivänä testata ovistakaan. Päätin vaan, että seuraavan kerran teen raskaustestin vasta ku kuukautiset on selvästi myöhässä.. :)

Yhteistyössä