Erilaiset äidit

"disa"
kaunis lapsi..mut pikkasen tuntu allussa et millanen tuo äiti on kun ei ees isästä ollu varma jne.mut onhan nuita.
tais olla tosiaan tummempi ihoinen isä ainakin lapsessa oli kauniita tummia piirteitä.
 
[QUOTE="Vieras";27571853]Ihana aito äiti.
Ulkoinen habitus järkyttävä mutta suuri sydän.
Siinä oli äiti joka ei pienistä ongelmista hätkähdä. Selviytyjä.
Nostan hattua![/QUOTE]

Mienustakin vaikutti aidolta ihmiseltä.
Ihanan avoimesti puhui peloistaan jne,mutta rohkea nainen!
Moni tuossa tilanteessa tekisi vain abortin.
 
fdxdfb
En pysty sektiotrauman takia katsoa loppuun kun ilmeisesti menee helpotussektioon joka oli itselleni elämäni kamalin kokemus. Muuten vaikuttaa kivalta ihmiseltä, mutta en pysty loppua katsomaan, alkaa oksettamaan ja tärisemään pelosta kun puhutaankin sektiosta.
 
rkyl
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27571906:
Mienustakin vaikutti aidolta ihmiseltä.
Ihanan avoimesti puhui peloistaan jne,mutta rohkea nainen!
Moni tuossa tilanteessa tekisi vain abortin.
Tekisi VAIN abortin? Monelle äidille ja lapselle abortti on paras vaihtoehto tuonkaltaisessa tilanteessa.
 
Ihana tyyppi, mutta toi "helpompi sektio" synnyttämättömänä kuulostaa NIIIIIN naiivilta" :LOL:
Hullu menee sektioon vapaaehtoisesti. : /
Miksei ihminen voisi pelätä synnyttämistä alateitse vaikka ei ole sitä kokenut?
Ja ehkä kuva sektion helppoudesta on tullut ympäristöstä.

Itse en ikinä tahtoisi sektiota,kuin pakon edestä koska pelkään ajatustakin sektiosta käsittämättömän paljon.
Itselleni synnyttäminen alateitse tuntuu luonnollisemmalta ja turvallisemmalta vaihtoehdolta jossa itse tunnen mitä tapahtuu,voin osallistua tavallaan tapahtuminen kulkuun ja uskoisin,että toipuminenkin on nopeampaa.
 
Sairas? No, toki tuomitsen jonkun verran sitä, että nai ympäriinsä. Enkä ole sektion kannattaja ellei kyse ole oikeasta fyysisestä mahdottomuudesta. Kodittomuutta on vaikea arvostella, sillä en tuota jaksoa halua katsoa enkä tiedä miksi on koditon.
Mä en ainakaan kuullut missään kohtaa naisen sanoneen,että on nainut ympäriinsä.
Oli puhetta siitä,että isä on sanonut ettei lapsi ole hänen.
 
haukotus
Sairas? No, toki tuomitsen jonkun verran sitä, että nai ympäriinsä. Enkä ole sektion kannattaja ellei kyse ole oikeasta fyysisestä mahdottomuudesta. Kodittomuutta on vaikea arvostella, sillä en tuota jaksoa halua katsoa enkä tiedä miksi on koditon.
Tunnut olevan kovin huomionkipeä. Miksi avasit tätäkään ketjua, jos et koko ohjelmaa edes katsonut.
Piti vaan taas päästä olemaan esillä, niine ah niin erikoisine mielipiteineen.
Kaitpa toi käytös on iällä selitettävissä, etkös teini ole.
 
Tunnut olevan kovin huomionkipeä. Miksi avasit tätäkään ketjua, jos et koko ohjelmaa edes katsonut.
Piti vaan taas päästä olemaan esillä, niine ah niin erikoisine mielipiteineen.
Kaitpa toi käytös on iällä selitettävissä, etkös teini ole.
Miksi en avaisi? En ollut aluksi varma, kenestä puhuttiin, sitä alunperin kysyinkin ja sain vastauksen. Sitä paitsi mielipiteeni eivät ole kovin erikoisia, pidän turhaa sektiota vain lähinnä rahan ja lääkärien taitojen tuhlauksena, varsinkin näinä aikoina kun säästää pitäisi.
 
shut up
Repeskö sulla katylina synnytyksessä alapää ja kuinka pahasti tai oliko synnytys muuten todella vaikea? Jos ei niin sulla ei ole mitään varaa tuomita "turhia sektioita". Joten pidä turpas välillä kiinni idiootti.
 
Repeskö sulla katylina synnytyksessä alapää ja kuinka pahasti tai oliko synnytys muuten todella vaikea? Jos ei niin sulla ei ole mitään varaa tuomita "turhia sektioita". Joten pidä turpas välillä kiinni idiootti.
Tyttöni jäi kyllä synnytyksessä jumiin ponnistusvaiheessa ja melkein jouduimme sykkeen laskiessa hätäsektioon, mutta onneksi onnistuivat saamaan tytön ulos leikkelemällä ja mahan päältä työntämällä. Joten oli se varsin epämiellyttävää, mutten mitään kammoa asiasta saanut, alatiesynnytys siinä missä muutkin. Ja miten synnyttämättömällä ylipäätään tietoa synnytyksestä käytännössä olisi, onhan se typerää kitistä sektiota jo ennen ensimmäistä synnytystä. En vain ymmärrä heikkoja ihmisiä, mikä synnytyksessä voi niin paljon "pelottaa" :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: matrjoshka
Hhjk
Tyttöni jäi kyllä synnytyksessä jumiin ponnistusvaiheessa ja melkein jouduimme sykkeen laskiessa hätäsektioon, mutta onneksi onnistuivat saamaan tytön ulos leikkelemällä ja mahan päältä työntämällä. Joten oli se varsin epämiellyttävää, mutten mitään kammoa asiasta saanut, alatiesynnytys siinä missä muutkin. Ja miten synnyttämättömällä ylipäätään tietoa synnytyksestä käytännössä olisi, onhan se typerää kitistä sektiota jo ennen ensimmäistä synnytystä. En vain ymmärrä heikkoja ihmisiä, mikä synnytyksessä voi niin paljon "pelottaa" :eek:
Miten ihmisellä voikaan olla noin ahdas ajatusmaailma? Monesti olen sinun kommenttejasi lukiessani miettinyt, että mitä ihmettä sinun päässäsi liikkuu. Ainoa oikea tapa toimia on sinun tapasi. Välillä olen epäillyt sinua trolliksi, sillä ei kukaan voi oikeasti omata tuollaista ajattelumaailmaa.
Mikä synnytyksessä ei pelottaisi? Sinä tunget itsestäsi ulos pienen ihmisen, minusta se ainakin on helvetin pelottavaa. Olen synnyttänyt kolme kertaa ja jokaikinen kerta on pelottanut vain entistä enemmän. Ensimmäisellä kerralla pelotti kyllä vähiten, silloin naiivisti ajatteli, ettei mitään pahaa voi tapahtua ja ainoa mikä pelotti oli kipu. Se, että pelkää synnytystä, ei tee ihmisestä heikkoa! Vai onko pimeää pelkäävä ihminen heikko, pelkäähän hänkin..?

Pahoittelen kirjoitusvirheitä ja kökköä ulosantia, puhelimella kirjoitan.
 
Miten ihmisellä voikaan olla noin ahdas ajatusmaailma? Monesti olen sinun kommenttejasi lukiessani miettinyt, että mitä ihmettä sinun päässäsi liikkuu. Ainoa oikea tapa toimia on sinun tapasi. Välillä olen epäillyt sinua trolliksi, sillä ei kukaan voi oikeasti omata tuollaista ajattelumaailmaa.
Mikä synnytyksessä ei pelottaisi? Sinä tunget itsestäsi ulos pienen ihmisen, minusta se ainakin on helvetin pelottavaa. Olen synnyttänyt kolme kertaa ja jokaikinen kerta on pelottanut vain entistä enemmän. Ensimmäisellä kerralla pelotti kyllä vähiten, silloin naiivisti ajatteli, ettei mitään pahaa voi tapahtua ja ainoa mikä pelotti oli kipu. Se, että pelkää synnytystä, ei tee ihmisestä heikkoa! Vai onko pimeää pelkäävä ihminen heikko, pelkäähän hänkin..?

Pahoittelen kirjoitusvirheitä ja kökköä ulosantia, puhelimella kirjoitan.
Jos pelkoaan ei kykene kohtaamaan, ihminen on heikko.
 
  • Tykkää
Reactions: matrjoshka

Yhteistyössä