Eikös niitä ollut kolme sillä.. Roosa tai Rosako tämä nuori oli?Tällä kuitenkin on vain kaksi ehdokasta, eikös sillä teiniäidillä ollut viimekaudella yhden jalkapallojoukkueen verran niitä ehdokkaita joita testailtiin että kuka saa kunnian. Ja sitten hän ihmetteli kun se oikea isä ei halunnut jatkaa perheenä...
Mun mielestä niitä ehdokkaita oli ensin kolme ja sitten niitä tuli jakson aikana vielä lisää. Se isä ( Rosa vai mikä lie) oli melkosen pahana.Eikös niitä ollut kolme sillä.. Roosa tai Rosako tämä nuori oli?
Taidan sekottaa toiseen sarjaan, tämä tuli mieleen.Mun mielestä niitä ehdokkaita oli ensin kolme ja sitten niitä tuli jakson aikana vielä lisää. Se isä ( Rosa vai mikä lie) oli melkosen pahana.
Ok, muistan sitten väärin. Pahoittelen jos loukkasin tunteitasi.Kolme isäehdokasta oli sillä Roosalla.
Se nyt tietysti on aivan gamalaaaa, jos joku harrastaa esim. kuukauden aikana seksiä kolmen eri ihmisen kanssa.
Olette hauskoja.
Samaa mieltä, kyllä se on jokaisen oma asia, miten, millin ja kuinka monen kanssa sitä seksiä harrastaa (kunhan pysyy homma laillisena). Mutta itse ainakin käytin aina irtosuhteissa ehkäisyä (söin pillereitä kuukautiskipujen takia ja vaadin kondomia tautien varalta).Kolme isäehdokasta oli sillä Roosalla.
Se nyt tietysti on aivan gamalaaaa, jos joku harrastaa esim. kuukauden aikana seksiä kolmen eri ihmisen kanssa.
Olette hauskoja.
Niinpä. Toivottavasti hänellä on mennyt lapsensa kanssa kaikki hyvin ja olisi löytänyt sen toivomansa parisuhteen.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30237556:Se Roosa oli kyllä kuin luotu äidiksi, oisin jaksanut kuunnella sen juttuja vaikka ihan omana ohjelmasarjana. Vasta aina kun sen isä puhui, niin tajusin että ei se Roosakaan ole täydellinen tai edes aikuinen, mutta hyvä äiti kyllä.
Samaa mieltä kortsuista, mutta kyllä minä kehtaisin tuollaisen asian kertoa. Ei siinä ole minusta mitään kummallista. Eri asia sitten, haluaisinko televisio-ohjelmaan esittelemään raskautta, synnytystä ja alkuaikoja esikoisen äitinä... tuskin haluaisin.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;30237559:Samaa mieltä, kyllä se on jokaisen oma asia, miten, millin ja kuinka monen kanssa sitä seksiä harrastaa (kunhan pysyy homma laillisena). Mutta itse ainakin käytin aina irtosuhteissa ehkäisyä (söin pillereitä kuukautiskipujen takia ja vaadin kondomia tautien varalta).
Mutta se täytyy myöntää, että jos tilanne olisi että useampi isä ehdokas en kyllä sitä kehtaisi julkisesti myöntää.
Ei mitään kummallista? Ai sun mielestä ihan normaalia ja ok, että ei tiedä kenen kanssa on tehnyt lapsen? Huh heijaa, näitä juntteja varmasti löytyy lisääkin tältä palstalta.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30237918:Samaa mieltä kortsuista, mutta kyllä minä kehtaisin tuollaisen asian kertoa. Ei siinä ole minusta mitään kummallista. Eri asia sitten, haluaisinko televisio-ohjelmaan esittelemään raskautta, synnytystä ja alkuaikoja esikoisen äitinä... tuskin haluaisin.
Ei se kauhean tavallista liene, koska suurin osa lapsista syntyy suunniteltuina parisuhteeseen. Mutta ei tuo nyt mikään kovin kamala juttu ole - pystyn kuvittelemaan kamalampiakin asioita, mitä ihminen voi tehdä. Ja yleensähän noissa on kyse vahinkoraskaudesta, ja onko se nyt kummallista, jos sinkkunainen on harrastanut seksiä kuukauden aikana kahden eri ihmisen kanssa? Tuohan kuitenkin tiesi miesten nimet, että kyllä hän on tiennyt ainakin jotenkuten, kenen kanssa on seksiä harrastanut.Ei mitään kummallista? Ai sun mielestä ihan normaalia ja ok, että ei tiedä kenen kanssa on tehnyt lapsen? Huh heijaa, näitä juntteja varmasti löytyy lisääkin tältä palstalta.
Mun mielestä taas sä kuulostat ahdasmieliseltä ja tuomitsevalta vanhalta akalta joka elää jossain 30-luvulla. Siis friikiltä.Ei mitään kummallista? Ai sun mielestä ihan normaalia ja ok, että ei tiedä kenen kanssa on tehnyt lapsen? Huh heijaa, näitä juntteja varmasti löytyy lisääkin tältä palstalta.
Ei mun mielestä ole mitään kummallista että harrastaa seksiä kolmen tai vaikka kuudenkin kanssa kuukauden sisällä. Mutta se on huolestuttavaa ettei ehkäisyt ole KENENKÄÄN kanssa kunnossa. Sitä nyt ei kukaan usko että joka kerta sattui "vahkinko". Tuossahan jo tauditkin pääsee leviämään kivaan tahtiin.Kolme isäehdokasta oli sillä Roosalla.
Olette hauskoja.
No, tuollaisia ne ihmiset ovat. Enpä usko että hän on ainoa, joka niin tekee. Ikävä kyllä - tottakai kondomi pitäisi aina olla käytössä kun ei kyse ole vakisuhteesta.Ei mun mielestä ole mitään kummallista että harrastaa seksiä kolmen tai vaikka kuudenkin kanssa kuukauden sisällä. Mutta se on huolestuttavaa ettei ehkäisyt ole KENENKÄÄN kanssa kunnossa. Sitä nyt ei kukaan usko että joka kerta sattui "vahkinko". Tuossahan jo tauditkin pääsee leviämään kivaan tahtiin.
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30237984:No, tuollaisia ne ihmiset ovat. Enpä usko että hän on ainoa, joka niin tekee. Ikävä kyllä - tottakai kondomi pitäisi aina olla käytössä kun ei kyse ole vakisuhteesta.
Sekin on toki totta. Tosin myös aikuiset aika usein harrastavat seksiä ilman kortsua - normaalisti asia ei vaan tule ilmi, koska naiset syövät vanhasta tottumuksesta pillereitä tai sitten ei vaan tulla raskaaksi, sitäkään kun ei aina tapahdu. Nämäkin tyypit silti saattavat kauhistella tuota teiniäitiä (iik, mitä vastuuttomuutta!), vaikka luulisi aikuisten olevan kohdanneen/lukeneen/kuulleen maailmasta järkyttävämpääkin kuin seksin harrastaminen ilman kumia.Niinpä.
Tosin mehän ei tiedetä, onko käytössä ollut kondomi.
Kortsun hajoamista ei välttis huomaa ja sitä onkin sitten mahdoton jälkikäteen tietää, että kenenkähän kanssa se kortsu falskasi.
Eli voi kyse olla huonosta tuuristakin, tai sitten ihan vaan typeryyttä.