ankkastukki, kaluumet, kräkky,tralli, ilmaisu 'joukaa pruukaa', triksevä, roorata...
inhoan ihmisten tapaa käyttää kuka sanan tilalla ketä :headwall:
inhoan ihmisten tapaa käyttää kuka sanan tilalla ketä :headwall:
No en tiä tuota rahia, (muuta kuin se huonekalu? )Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:Rahi
Romuska
Ruukata
Sontikka=sateenvarjo?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onnikka ja sontikka tuli ekana mieleen
NoupAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:kioskiAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Mitäs tarkoittaa kispa?
No höh. en tiiä mitä muuta se sitten olisAlkuperäinen kirjoittaja samperi:NoupAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:kioskiAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Mitäs tarkoittaa kispa?
Meillä kipsa oli kioski ja kispa polkupyöräAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:No höh. en tiiä mitä muuta se sitten olis
onnikka=linja-auto?Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Sontikka=sateenvarjo?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onnikka ja sontikka tuli ekana mieleen
Meillä laipio on huoneen katto. Se porstua taas on eteinen.Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt
Kaikki oikein.Rotvalli on se kivetys, joka esim erottaa jalkakäytävän ja autotien toisistaan.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:rotvalli: "kynnys" kadun reunassa
ritsi: polkupyörän ritilä (siinä istuimen takana)
nysse: Linja-auto
Menikö yhtään oikein
OhohAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Kaikki oikein.Rotvalli on se kivetys, joka esim erottaa jalkakäytävän ja autotien toisistaan.
Olipas helpot..
Tarakaksikin kutsutaan.Onkohan vielä muuta nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkohan nämä jo olleet
ritsi
Oon ite kuullu häksä,ja tarakka ja toi ritsi... ite oon porista ja sanon aina kui? ku kysyn et mitä? ku jossainhan se tarkottaa jotai et niiinku miten tai mimmonen...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Tarakaksikin kutsutaan.Onkohan vielä muuta nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkohan nämä jo olleet
ritsi