Meil päin laipiota sanotaan ovien karmeja tai ikkunan reunuksia.Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt
Meil päin laipiota sanotaan ovien karmeja tai ikkunan reunuksia.Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt
Kyrsä on kyllä makkaraAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:pullaa, leipääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:käntty, kyrsä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyrsä on kyllä makkaraAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:pullaa, leipääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:käntty, kyrsä
Eipäs ole täällä päin!Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyrsä on kyllä makkaraAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:pullaa, leipääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:käntty, kyrsä
No niin on
Onks se sama kun nestuuki?Alkuperäinen kirjoittaja Kivarri:Tuuki
tai makkara...Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:pullaa, leipääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:käntty, kyrsä
Niin tai sana kehtaa kun sekin tarkottaa tollai kahta asiaa. Se on hassu.Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:viitsiä, esim en viitsis lähtee tms -se kun ei aina tarkota sitä, että olis liian laiska
Tuuki on meilläpäin pöytäliina, nestuuki nenäliinaAlkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Onks se sama kun nestuuki?Alkuperäinen kirjoittaja Kivarri:Tuuki
Aivan.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Niin tai sana kehtaa kun sekin tarkottaa tollai kahta asiaa. Se on hassu.Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:viitsiä, esim en viitsis lähtee tms -se kun ei aina tarkota sitä, että olis liian laiska
Sisäkatto on virallisesti se laipio..Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meil päin laipiota sanotaan ovien karmeja tai ikkunan reunuksia.Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt
Ja täällä laipio on sisäkattoAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meil päin laipiota sanotaan ovien karmeja tai ikkunan reunuksia.Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt
Alkuperäinen kirjoittaja uuu:Ja täällä laipio on sisäkattoAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meil päin laipiota sanotaan ovien karmeja tai ikkunan reunuksia.Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt
Veit sanan suustani, sen olisin minäkin tänne kirjoittanut Elikkäs tarkoittaa kummallista, outoa.Alkuperäinen kirjoittaja Florence:konu
Tää on leivän kannikka jotkut sanoo kasukkaAlkuperäinen kirjoittaja tiksu:kökö