Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt![]()
Meil päin laipiota sanotaan ovien karmeja tai ikkunan reunuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käntty, kyrsä
pullaa, leipää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käntty, kyrsä
pullaa, leipää
Kyrsä on kyllä makkara![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käntty, kyrsä
pullaa, leipää
Kyrsä on kyllä makkara![]()
No niin on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käntty, kyrsä
pullaa, leipää
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:viitsiä, esim en viitsis lähtee tms -se kun ei aina tarkota sitä, että olis liian laiska![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:viitsiä, esim en viitsis lähtee tms -se kun ei aina tarkota sitä, että olis liian laiska![]()
Niin tai sana kehtaa kun sekin tarkottaa tollai kahta asiaa. Se on hassu.
Sisäkatto on virallisesti se laipio..Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uuu:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:Muuten : kertoisiko joku mikä tuo laipio on? Täällä joku käyttää sitä joskus keskusteluissaan, olen monta kertaa miettinyt![]()
Ja täällä laipio on sisäkatto
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:konu
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:kökö