Eri uskonnot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Hei,

onko kellään kokemuksia siitä, kun pariskunnan osapuolilla on eri uskonto?
Miten olette sovittautuneet yhteen?
Esim. jos toisen uskonnon mukaan ei juhlita kirkollisia juhlapyhiä kuten joulua, mutta toiselle se on tärkeää.
Tai miten lasten kasvatus voi toimia, jos molemmilla on eri näkemys siitä miten lasta kasvatetaan uskonnollisessa mielessä. Tai voiko se toimia...

Kiitos etukäteen ... !
 

Yhteistyössä