minä en edes sitä korttia, :wave:Alkuperäinen kirjoittaja en mitään:minä saan vain kortin joka joulu
minä en edes sitä korttia, :wave:Alkuperäinen kirjoittaja en mitään:minä saan vain kortin joka joulu
Meillä tämä oli toisinpäinAlkuperäinen kirjoittaja minä:Itse muistan aina sen joulun kotona, kun minä itse, äitini ja siskoni saimme lahjoja kasan. Isäni sai yhden marmeladikarkkirasian. Isäni oli kuitenkin ostanut lahjoja kaikille. Silloin päätin, että ei tule enää sellaista joulua, että isäni saisi vain marmeladirasian, jos vain itse voin siihen vaikuttaa. Olin itse silloin jotain 10 vuotias.
Meilläkin näin. 10-vuotiaasta asti ostanut lahjoja vanhemmilleni. Näin kaikille oli aattona lahjoja.Alkuperäinen kirjoittaja mipi:Meidän perheessämme oli aina sellainen tapa, että me lapset saimme joululahjarahaa vanhemmilta ja niillä ostimme toisillemme ja vanhemmille lahjat. Saattoihan se äiti olla vaikka mukana itse lahjaa itselleen ja isälle ostamassa jonain vuonna, mutta sitten vanhempien sisarusten kanssa ostimme myös yhdessä. Mistään suurista rahoista ei ollut kyse, yleensä 10 markkaa per lahja.
Mitäs noloa siinä on? Eikös joulu ole antamisen juhla ja ilmeisesti kukaan ei halua sinulle antaa lahjoja. Olet siis ollut "tuhma". hyi hyi!Alkuperäinen kirjoittaja minna:mua nolottais jos mä saisin lahjoja!!!
sen jälkeen kun omilleni muutin....
Sait siis lapsen heti kun muutit pois kotoa...? Ja olethan sinäkin jonkun L A P S I...Alkuperäinen kirjoittaja minna:meillä ei aikuiset osta toisilleen lahjoja, ainoastaan lapsille.
minusta ei ole mitään järkeä ostaa aikuisille, ostakoon jokainen itse sitä mitä haluaa milloin vaan kun jokainen oman palkkansa tienaa. jouluna annetaan vain lapsille. täysin teeskentelyä ja typerää tollanen
no toi on kyllä tosi kurjaa. Meillä myös niin että ostamme toisillemme suklaata ja ehkä jonkin pienen lahjan. tänä jouluna ajattelin keksiä miehelle edes 2 lahjaa...Alkuperäinen kirjoittaja onneton:eikä sillä, että olisin niin kauheasti toivonut mitään. Mutta oli se aika surullista, kun paikalla olivat molemmat veljeni vaimoineen, vanhempani ja lapsemme, niin kaikille muille tuli kasapäin paketteja ja minulle ei yhtään. Ehkä olen sitten niin paska ihminen, en tiedä... eniten kai minua kaihersi se, että veljeni olivat ostaneet vaimoilleen useita lahjoja ja minun mieheni ei katsonut aiheelliseksi muistaa minua millään tavalla.
Tuo on surullista!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse en perusta lahjoista mutta tänään on syntymäpäiväni ja yhtään ainoaa onnittelua ei ole tullut, ei edes mieheltä
paljon onnea! paljonko täytät!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse en perusta lahjoista mutta tänään on syntymäpäiväni ja yhtään ainoaa onnittelua ei ole tullut, ei edes mieheltä
minä olen 40-v ja olen ollut yli 20.v sitä mieltä ettei aikuiset tarvii lahjoja jouluna vain lapset. minustakin sellainen olisi teeskentelyä ja typerää.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä olen 40-vuotiaanakin sitä mieltä, että joulu ja muistaminen kuuluu ihan kaikille. Niin pienille kuin isoille. Tämä ketju vaan todistaa sen. Ihmiset ovat surullisia tai vähintään hämmentyneitä jos eivät saa mitään.
Minusta on ihana antaa lahjoja kaikille läheisille. Samoin tykkään saadakin jotain. Molemmin puolin paras :heart: