Epilaattoreista tietoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soleigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

soleigh

Aktiivinen jäsen
14.05.2009
2 021
0
36
Laukaa
onko ne niin kamalia käyttää kuin mieheke väittää? kuulemma ihan karmean inhottavaa kun se nyppii karvat juurineen. mutta mikäpä nyt miesten mielestä ei olis kamalaa ja inhottavaa kun on naisten kauneudenhoidosta kyse :saint: Nyt haluan naisten mielipiteitä siittä, että kannattaako sellanen vehe hommata ja millanen se on käyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja epin omistaja:
Jaloista menee karvat helpolla, mut kainaloihin en sitä vehjettä laita.

jalkoja varten sen ajattelinkin, sheivaaminen on työlästä kun on kyse koko jalasta. ja kun ne karvat on semmosia pitkiä haituvia joita ei edes meinaa nähdä. Harrastuksen takia ne on pakko ajaa pois, haittaavat muutenkin kun ulkonäöllisesti.

Jalkoihin ei mun mielestä satu. Tuntuu vaan hiukan inhottavalta, mut siihen tottuu pian.

Komppaus! Mä olen käyttänyt epilaattoria jo vuosia ja en höylää enää mistään hinnasta. Ensinnäkin epilaattori on kivuton kun sitä käyttää tarpeeksi monta kertaa ja toiseksi karvankasvu on hidasta jopa 4 viikkoa ilman ajelua. Kainalot oli TODELLA kipeät eka kertaa epiloida mutta nyt ei tunnu missään ja kainalossa ei kasvakkaan kun muutama hassu karva,verrattuna sheivaukseen ja siihen puskaan mikä kainalossa oli. Jalat menee ihan rutiinilla ihan kun sheivais..parempi tulos vaan

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
Jaloista menee karvat helpolla, mut kainaloihin en sitä vehjettä laita.

jalkoja varten sen ajattelinkin, sheivaaminen on työlästä kun on kyse koko jalasta. ja kun ne karvat on semmosia pitkiä haituvia joita ei edes meinaa nähdä. Harrastuksen takia ne on pakko ajaa pois, haittaavat muutenkin kun ulkonäöllisesti.

No kyllä sitten kannattaa. Sitä on mukava istuskella vaikkapa sohvalla ja huristella karvoja pois :D

Onhan tuo toki kätevä vekotin :D Aluksi tuntui että vesi valu silmistä, mutta jonku kuukauden oon sitä nyt käyttäny eikä se enään tunnu niin pahalta. Ja eipä sitä enään niin useesti tarvii käyttääkään.. Ehkä voisin sitä kuitenki suositella.

Yhteistyössä