MammaLa tervetuloa takaisin!!
Onnea uudesta raskaudesta!! :heart: Nii, en tiedä mitä "haittaa" sitä voi olla, jos aloittaa treenit liian aikaisin, mutta jos suositus on 3vko ennen laskettua, niin jos alat treenata 3viikkoa ennen 38+0, niin sittenhän se olisi 35+0, eli rv 36...eli en ehkä ihan noin aikaisin aloittaisi treenaamaan, kun viikolla 34. Mutta se onkin vain minun mielipide
iltakukka kyllä ne sentit sieltä vielä nousevat
itsekin koittaa aina olla hätäilemättä ja yleensä se onkin tuo minun 2. treenikerta aina jos sattuu tulemaan vähän hätäiltyä, niin ei sitten saakaan niin hyviä tuloksia, kun olisi voinut! :/
Kiva kun
rockstone kävit tännekin kirjoittelemassa kuulumiset ja molempien raskauksien treenit vielä kertauksella!!
Aivan mahtavaa kyllä, et vaik tällä toisella kerralla et päässyt niin pitkälle treeneissä, kun 1. kerralla, NIIN silti selvisit molemmilla kerroilla tikeittä, MAHTAVAA!!
Ja hienoa, että sait myytyä laitteesikin, niin joku toinen onnellinen pääsee myös treenailemaan!!
Nonii ja taas täällä viikon treenit takana...
Täll viikolla mulla oli vain (maanantaina jälkeen siis) 3 treeni kertaa, koska nyt ollaan periaatteessa niin lähellä jo tavoitetta/1. tavoitteessa, ettei enään mikään hätä ole!
Keskiviikko: 1. harjoitus= 28,5cm (~9,1cm), 2. harjoitus= 29cm (~9,25cm) Ja tietenkin nyt kun päätin tehdä treenit vain joka toinen päivä, niin takapakkia tulee, joten ajattelin treenaa seuraavaksi heti jo huomenna...
Torstai: 1. harjoitus= 29,1cm (~9,25cm, jes, heti jo edistystä eiliseen!!), 2. harjoitus= HUIMAT 30cm eli 9,5cm tavoite saavutettu
Juhannus oli taukoa torstain tuloksen myötä...
Sunnuntai/tänään: 1. harjoitus= 29,5cm (~9,4cm), 2. harjoitus= 29,9cm (~9,5cm, tuli vähän kiirehdittyä, joten tulos jäi piirun verran alle 30cm, mutta ei haittaa
Seuraavat treenit varmaankin vasta ylihuomenna... Ellei pääse tällä välin jo tosi toimiin
Huomenna nimittäin poksuaa laskettu
BF & poitsu 39+6