epäilen että ystäväni on bi-seksuaali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Hän on jo pitkään pysytellyt sinkkuna. Näyttää siltä että hän on totaalisen kyllästynyt miehiin. Jokaisesta ehdokkaasta löytää heti vikoja, vaikka kuinka hyvä mies olisi kyseessä ja hän sitten ajaa omalla käytöksellään miehet ympäriltään. Asenne on heti "ei siitä mitään tule kuitenkaan". No minä tiedän että hänellä on ollut yksi seksuaalinen kanssakäyminen naisen kanssa, mutta ei siitä ole sen tarkemmin kertonut. Minä olen alkanut epäillä että hänen suhtautumisensa miehiin johtuu siitä että hän onkin enemmän kiinnostunut naisista, mutta ei voi asiaa itselleen myöntää. Hän on selvästi onneton, eikä pääse elämässä eteenpäin. Miten voisin nätisti ottaa asian puheeksi loukkaamatta häntä?

Tuolla perusteella joka toinen meistä on bi. Kyllä sen ratkaisee oma sukupuolinen kiinnostus eikä se miten paskasti suhteet menee tai millaisia odotuksia itsellään on tai minkälaisiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin kiinnittää oman huomionsa.

en usko että sun tarvitsee.kyllä itse tietää mitä haluaa,ja jos ei vielä tiedä,on se kuitenkin hänen selvitettävbä ihan itse ja kypsyttävä siihen.itsekin luulen olevani bi,koska jotenkin vaan nykyään ihastun naisiin helpommin ja heidän kanssaan tunnen oloni jotenkin vaan paremmaksi,luottavaisemmaksi ja hyväksi. ei olisi auttanut jos joku kaverini olis tullut vuosia sitten sanomaan mulle mitä vaan,se oma suuntautuminen ja tie oli selvitettävä ihan itse ja se voi ottaa aikaa.

mä ymmärsin ainakin mitä tarkoitit,mutta en osaa sanoa voiko tuolle nyt mitään sanoa,muutakuin olla läsnä samoin miten aina ennenkin,ja jos joskus kertookin epäilevänsä olevansa vaikkapa lesbo,niin osoittaa että ymmärrät ja hyväksyt asian.jos niin on.

Taitaa olla näitä ihmisiä, jotka optimistisesti uskovat olevansa bi-seksuaaleja, mutta oikeasti ovat lesboja. Lopulta kuitenkin tulee se päivä, jolloin ystäväsi joutuu myöntämään itselleen totuuden eli hän ei voi ikinä saada yhteiskunnassamme ihanteena olevaa perinteistä ydinperhettä miehineen ja lapsineen. Tästä valaistumisesta kuitenkin seuraa se, että ystävälläsi on vihdoin mahdollisuus todelliseen onneen naisen kanssa.

[QUOTE="juu";26126700]entä jos ei kerro siksi, että on ihastunut sinuun?[/QUOTE]

En usko että olisi mitenkään mahdollista :) Itse olen kuitenkin onnellisesti miehen kanssa avioliitossa ja meillä on kaksi lastakin.

Yhteistyössä