Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
"Liittomme ei tule lopahtamaan tylsään seksiin, niinkuin näköjään monilla heteroilla." Minä en tajua tätä lausetta vieläkään. Eikä kukaan ole minulle selittänyt, miksi heterosuhteessa elävän bi-seksuaalin mielestä heterosuhteessa elävän heteroseksuaalin suhde lopahtaa tylsään seksiin, mutta heterosuhteessa elävän bi-seksuaalin ei.
Lause oli sarkasmia

Ja liittyi siihen, että no olettaa bissejen olevan automaattisesti kyltymättömiä panokoneita. Tosin tarkoitin myös sitä, että koska mieheni ja minä olemme sinut oman itsemme ja seksuaalisen suuntautumisemme kanssa, saatamme olla avarakatseisempia ja vähemmän ahdistuneita kuin monet kristilliskonservatiiviset heterot seksiin liittyvissä asioissa.
Vastaus aiempaan kysymykseesi,eli siihen, miten "valitsimme" biseksuaalisuuden: aivan samalla tavalla kuin sinä ja no olette valinneet heterouden. Oletko valinnut seksuaalisen suuntautumisesi? Aivan, en minäkään. Olen tällainen. Kuten joku täällä sanoi, ei suuntautumista voi pukea päälle aamulla.
"En usko biseksuaalisuuteen". Onko tämä joku peruste, ettei sitä ole olemassa? Eräs tuttuni ei usko deodoranttiin eikä käytä sitä. Ei se silti tarkoita, että dödön käyttö on pelkkää huhupuhetta.