Paljon tsemppiä puuhiin Miilukka!!! Ja kannattaa varmaan tässä vielä ahkeroida, voihan se munasolu elää parikin päivää (näin olen kuullut) :heart:
Voi ei Toivotaan, että kaikki hyvin! Mulla ihme nippailuja alamasus oikealla tuntunu sellasina sykäyksinä. Ovulaatio nyt? Eilen alko nuo nippailut. Tänäänkin jatkuu edelleen sillon tällön. Eilen imuroin niin sillo tuntu oikeen et säpsähti.Alkuperäinen kirjoittaja LaSi79:Moi!
Kyllä tuo Poni on tuttua minullekin.. Minä en noita lämpöjä kyllä ole sen kummemin mittaillut, tosin olenkin aina hiukan alilämpöinen ja sen olen kyllä huomannut että lämmöt hiukkasen nousee kun jotain on tapahtumaisillaan..
Mutta itse asiaan joka mieltäni nyt askarruttaa.. Olen siis tehnyt nyt viisi positiivista testiä ja jotenkin minulle eilen tuli sellainen olo ettei nyt asiat ole miten on ja noilla liuskoilla (mitä kaapis oli viel yks jäljellä) testasin eilen ja haamuakin haamumpi viiva tuli. Alkuviikosta oli kuitenkin selkeä viiva. Pelottaa että se oli vain kemiallinen raskaus tms - uskallanko edes ultraan mennä, pettymys jos seuraa ja .. No, tällaisia minä mietin. En tiedä mihin minun enää pitäisi uskoa. Olenko raskaana vai en? Olen tuntenut sellaista pientä nippailua ja välistä todella koviakin (voisin sanoa että sattuu ihan) - liekö liitoskipuja vai mitä hittoa.. Mies tulee mun kanssa kohta hulluksi kun tilitän ja vuodatan kyyneleitä peläten pahinta.. keskiviikkona olisi vasta neuvola..
Voiko siis tuo hcg vaihdella raskauden aikana?? Tää täti sekoaa kyllä kohta ihan totaalisesti!! :ashamed: Siis kun lasta oikein toivoo ja toivoo niin sitten sitä pelkää pahinta.. Ja muutenkin kun lueskellut juttuja tm raskauksista ja kaveripiireissä ollut niitä .. sitten ajattelen että no totta hiivatissa minullakin nyt niin on sitten. En taida ihan täysillä käydä ku tällaisii mietin Pistetään sen piikkiin si että en saanu yöllä kunnolla nukkua.
Nyt lähdettävä ulos.. jos vaikka tää pääkoppa hiukan rauhoittuis ja lopettais tän asioiden pyörittelyn päässä...
Nii ja jostain luin, et alussa voi hcg arvot vaihdella.Alkuperäinen kirjoittaja LaSi79:Voihan se olla että virtsa oli sen verran laimeetakin, tai testi viallinen.. En tiiä. RouvaSumppisuu - kyllä olen kuullut minä samaa että nuo kaikkein herkimmät testit olis vähän epäluotettavia, kuten myös tuo halpis liuskatesti mikä minulla oli. Mutta mistä näitä tietää..
Pitänee se varmaan mielenrauhan vuoksi lähteä tuonne keskustaan lasten kanssa .. Mies jo aamulla mulle sanoi, että mitä sinä oikein hourit nainen =) . No, minkäs minä minun aivoituksilleni mahdan. Mutta, toivotaan että minä nyt viikonlopun aikana saan itselleni mielenrauhan ja lopetan tämän ihmeen soutamisen ja huopaamisen. Oli se sitten vain kemiallinen raskaus tai sitten ihan oikea raskaus, kunhan nyt vaan saan tähän jotain tolkkua..
Voi ei :hug: Täällä tuhrua nyt havaittavissa.Alkuperäinen kirjoittaja LaSi79:Heipä hei..
No, minä olen saanut vastauksen - ei tule vaavia vielä meille. Se oli koittanut kovasti yrittää mutta ei ollut sitten kuitenkaan jaksanut sinnitellä loppuun asti hedelmöittyäkseen. Oli siis ilmeisesti siittiö vain hipaissut munasolua.
Toisaalta; onneksi nyt tiedän tilanteen niin ei tarvitse enää asiaa miettiä ja pyöritellä päässä.
Kuinkas sulla Poni06?
Min lähinnä taas vain odottelen että joko ne kuukautiset alkaisi.. huoh. Lääkäri tosin sanoi kun ultrasi että voi huoletta kokeilla raskautumista ennen menkojen tuloakin; pitänee alkaa minun sitten tikuttelemaan ja eikös sinnekin sitten uppoa taas sitä ah niin ihanaa rahaa :/ Kalliiks tää jumankekka käy. Jotenkin vain niin ärsyttää kun tää vauvan tekeminen alkaa muistuttaa tosiaankin sitä suoritusta ja paineet kasvaa ja kasvaa.. Ja sitten kun sitä pitäisi koittaa olla stressaamatta jne. No, takaraivos kun kuitenkin jyskyttää koko ajan se että "tahtoo vauvan, tahtoo vauvan.." No - jos sitä koittaisi vain ottaa rennosti ja nauttia, hih.
Mukavaa viikonloppua kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja kiki80::wave:
Voi että noi superpitkät kierrot on tylsiä!
Poni, Satku ja Lasi: en nyt muista tarkaan teidän tilannetta, mutta kannattaisko teidänkin hakea Terolutit avuksi? Mä siis kävin nyt pari päivää sitten gynellä ja aloin syömään Teroluteja. Luulin, että mulla ois tullut menkat noin viikko sitten, kun alkoi tuhruttaa, mutta sitten ne ei alkaneetkaan elikkä noin puolen vuoden aikana mulla on ollut vain 2 menkat (+ se tyhjennysvuoto pillerien jälkeen).
Ja se on kyllä tosiaan melko vaikeaa bongata ovista noissa pitkissä kierroissa, kun mullakin oli eka 73 päivää! Ainakin kun juttelin sen gynen kanssa, niin se piti sitä tärkeimpänä, että sais sen kieron tasaantumaan. Eihän se normaalia ole jos kierto kestää jotain 45 päivää ja ovulaatiossa on helposti silloin varmaan jotain häikkää.
Eli Poni: kyllä mun mielestä sun kannataa kans mennä gynen juttusille eikä siitä ainakaan mitään haittaa ole (paitsi raha nyt menee).
Mä oon nyt jotenkin asennoitunut niin, että odotan tuon 3 kk kuurin, että sais jotain järkeä tähän ja pyrin olemaan haaveilematta, että tulisin sinä aikana raskaaksi. Nyt kun ovikset on ollut paljon myöhemmin kuin kp 15, niin on ihan epävarmaa, että ne tuon kuurin aikana jo alkais tulla tuossa kp 15 tienoilla. Ja syön Terolutit kp 15-25, joten jos ei ovista ole sitä ennen tullut, niin ei sitä enää sen kuurin aikana pääse käsittääkseni tulemaan.