[QUOTE="Neiti";26430156]Mä olen oikeasti todella peloissani. Tämä ei ole provo ja jos joku sellaiseksi luulee, niin voi jättää sanomatta ja mennä pois. Ei ole nyt oikeasti energiaa ylimääräiseen.
Lyhyesti:
Tutustuin sellaiseen "tutun tutun tuttuun" mieheen yksissä juhlissa. Sen jälkeen ollaan facebookissa juteltu paljon. Mies on mun mielestä tosi komea, ihan normaalia elämää elävä kolmekymppinen.
Kaikin puolin on vaikuttanut mukavalta ja kehunut mua tosi paljon mm. kauniiksi, söpöksi, äälykkääksi jne.
Eilen sitten sovittiin treffit illaksi, kun molemmilla oli tänään vapaapäivä.
Mies ei halunnut mihinkään perinteisille kahvilatreffeille, vaan ajelulle ja jonnekkin lintutornille.
Ajeltiin siinä sitten autolla hetki ja mentiin johonkin hornan kuuseen käveleskeleen. Siis keskelle ei mitään. Paikassa oli paljon sellaisia hiekkamonttuja ja ehkä varmaan käy kalastajia joskus. Sielä oli sellanen todella korkea lintutorni, jonne sitten kiivettiin. Miehellä oli kiikarit mukana ja siinä katseltiin ja ihmeteltiin.
Sitten alkoi molempien tahdosta sellainen teinihempeily ja siihen asti olikin ihanaa. Mies nosti mut siihen reunalle istumaan ja pusutteli samalla. Yhtäkkiä mies ihan selvästi yritti tönäistä mut siitä alas. Oltiin siis korkealla lintutornissa. Mä olen kyllä aika varma, etten mä kuvittele, koska siis mies aivan selvästi tönäisi mua. Oli kyllä suojelus matkassa, koska mä just satuin pitämään ihan kuin vahingossa kaksin käsin sellaisesta lankusta kiinni. Säikähdin ihan tosissani ja tulin alas. Mies vähän naureskeli ja sanoi, että "ootpas sä säikky typy".
Mä menin ihan paniikkiin ja ajattelin, että kaikkein paras jos nyt käyttäydyn ihan normaalisti ja jatkan mihin jäätiin, koska mua oikeesti pelotti.
Mies toi mut kyllä kotiin ja mä kiitin treffeista ja sanoin, että oli tosi kivaa. Mä siis pelkästin tosi kovaa ja halusin esittää niin normaalia kun voin.
Illalla silti tuli mulle viesti kännykkään " ajattele jos oisit tippunut......"
Mä vastasin sitten "juuh..onneksi en tippunut. Kiitos vielä kivasta illasta" ja mies vastas näin "hahahaha".
Mitä mä siis oikeasti nyt teen? Mä mietin, että turha mun on soittaa mihinkään ja ilmoittaa mitään, koska millä m mitään todistan.[/QUOTE]
jos tönäsee! En kattele yhtään! Sanon vaan että soitellaan ..."ihan varmasti" näin sanotaan jos ei haluta enää nähä!