Epäilen, että mut yritettiin tappaa treffeillä. Mitä tekisin?

• Viestiketjun aloittaja "Neiti"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Neiti";26430268]Miehestä ei ole tuon "hahahaha" viestin jälkeen kuulunut,enkä ole sille itsekään mitään laittanut.[/QUOTE]

Voisitko sieltä tutun tutun tutulta hieman tiedustella taustoja? Jos siis mies vielä ottaisi yhteyttä. Itse en vastaisi yhtään mitään enää mitään kautta. TAI jos jotain haluaisin vastata, voisin vastata, että säikähdin hieman enkä tahdo enää pitää yhteyttä.

• Tykkää
Reactions: unelmoiden
Ma taas luulen, etta mies ,joka on kyllin vahva nostaakseen sinut -mihin han nyt sinut nostikin- pudottamaan sut alas sielta mihin han sut nostikin.
Ei han mun mielesta yrittanyt tappaa sua.
Typera han kylla on.

ok
Pelottavaa.
Se lintutornijuttu vois vielä olla jotain sairasta huumoria, siis että teeskenteli tönäisevänsä, mutta oli tarkoitus ottaa kuitenkin kiinni susta, tai piti koko ajan kiinni.

Mutta noi viestit. vahvistaa että siinä on jotain muutakin. Onkohan se homo tai jotain ja tajusi sen siellä...

sairas on.

"Neiti"
[QUOTE="timpuri";26430278]Sääntö numero yksi: treffeille ensimmäisillä kerroilla aina julkiseen paikkaan, missä on muitakin ihmisiä!
Siinä näet jo paljon ihmisen käyttäytymisestä, onko normaalin oloinen muiden ihmisten seurassa, miten suhtautuu toisiin ihmisiin jne.[/QUOTE]

Ei epäilystäkään, ettenkö seuraavalla kerralla tätä muista..

Kävin facebookissakin äsken ja mies on poistanut mut kaverilistalta.

Venakko Milanna
Mä olisin ilmoittanut poliisille, ei kuulosta kovin kivalta. Ihan jopa muidenkin takia. Jos hän tosissaan on hullu... ehkä sä kuvittelet tai ehkä oikeasti se halusi jotain pahaa tehdä

ok
[QUOTE="Neiti";26430290]Ei epäilystäkään, ettenkö seuraavalla kerralla tätä muista..

Kävin facebookissakin äsken ja mies on poistanut mut kaverilistalta.[/QUOTE]

hyvä.

"pumps"
Sinuna käväisisin kyllä poliisilaitoksella ja kertoisin asian siinä mielessä, että jos jotain joskus tapahtuu jollekin toiselle tuon miehen kanssa. Sinulla on näyttää nuo oudot viestitkin poliisille.

Yksi mahdollisuus on, että mies vain pelleili, että hän piruuttaan halusi säikäyttää sinut ja sitten kuitenkin pelastaa ja se oli hänen mielestään niin hyvä vitsi, että laittoi vielä tekstariakin.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26430315]ehkä tuo mies vasta kuivaharjoitteli. ei ole kyllä normaalin ihmisen toimintaa ollenkaan ja varsinkin nuo viestit sairaita.[/QUOTE]

sama mieltä olen, ei ole kovin normaalia tai vitsikästä

---
Todella outoa käytöstä tuollainen. Ihan selkäkarvat nousi pystyyn pelkästä ajatuksesta. Toivotaan ettei ole mikään vainoaja tuon jälkeen..soittele esim. oven ulkopuolelta oletko kotona tuun kahville.

"huh"
Hyi hemmetti. :(

Mä ilmoittaisin poliisille, jos vaikka tekee jollekulle muulle jotakin, niin ois sitten ainakin jotain faktaa entisistä touhuistaan. Älä pidä yhteyttä, ja ole varmuuden vuoksi varovainen tuolla kun liikuskelet HUIH.

"Neiti"
No kyllä mä oon tullut siihen tulokseen, että kyselen poliisilta ainakin toimintaohjeita ja ehkä annan tuon miehen nimen sinne ylös.

Mitenkään se mies ei ole mua häiriköinyt tms sen jälkeen. Jotenkin kaivelee sekin, kun kyllä normaalisti treffien jälkeen kohteliaisuudesta pari viestiä vaihdetaan ja treffeillä on ihan suuteluastelle menty, niin aika outoa, että kaikki loppuu viestiin "hahahah".

"vieras"
[QUOTE="Neiti";26430290]Ei epäilystäkään, ettenkö seuraavalla kerralla tätä muista..

Kävin facebookissakin äsken ja mies on poistanut mut kaverilistalta.[/QUOTE]

Miksi hän on poistanut? Outoa.

Venakko Milanna
nyt hulluja on tosissaan riitä. Mä tekisin jonkinlainen ilmoituksen poliisille, ihan myös muidenkin takia. Jos vaikka se on oikeasti sairaas vitsi niin oppi hän tästäkin. Mutta epäilen enemmän etä päässä miehellä on vika, ei normaali tee sellaista edes vitsinä

"vieras"
No jos se olisi sinut halunnut tappaa, niin se olis tappanut jo. Eli joku vahinko, jota mies itsekin ehkä säikähti, ja siksi heitti vitsiksi koko jutun, kun ette asiaa puhuneet läpi. Nolostelee, ja kun sinäkään et ota enää yhteyttä, arvaa, että syytät häntä.

"Neiti"
Varmaan tämä kaikki lisää nyt mun päässäni ns. "vettä myllyyn", mutta kun mietin, niin mies ei tosiaan ollutkaan ihan normaali. Hän esim. kehui mua ihan jatkuvasti ja leperteli paljon.
Jossain keskustelun lomassa sanoi myös, että hänellä on varaa rakentaa meille mun unelmieni talo. Sanoin tuohon jotain hymähtäen, että ehkei nyt vielä taloa rakenneta, vaikka hyvältä kuulostaakin. En kyllä muista, mitä mies tuohon sanoi..

---
[QUOTE="vieras";26430392]No jos se olisi sinut halunnut tappaa, niin se olis tappanut jo. Eli joku vahinko, jota mies itsekin ehkä säikähti, ja siksi heitti vitsiksi koko jutun, kun ette asiaa puhuneet läpi. Nolostelee, ja kun sinäkään et ota enää yhteyttä, arvaa, että syytät häntä.[/QUOTE]

Vahinko? Jos ap selvästi sanoo että tönäisi? Ihminen joka tuollaista säikähtäisi itse ei olisi noin vahingoniloinen ja poista sen jälkeen tätä naamakirjasta tai pidä enää yhteyttä.

Venakko Milanna
[QUOTE="Neiti";26430422]Varmaan tämä kaikki lisää nyt mun päässäni ns. "vettä myllyyn", mutta kun mietin, niin mies ei tosiaan ollutkaan ihan normaali. Hän esim. kehui mua ihan jatkuvasti ja leperteli paljon.
Jossain keskustelun lomassa sanoi myös, että hänellä on varaa rakentaa meille mun unelmieni talo. Sanoin tuohon jotain hymähtäen, että ehkei nyt vielä taloa rakenneta, vaikka hyvältä kuulostaakin. En kyllä muista, mitä mies tuohon sanoi..[/QUOTE]

erilaiset me kaikki ollaan. Mutta omasta mielestä koko juttu kuulosta pelottavalta. Tuntu kun mies halusi sen tehdä, mutta ei uskaltanut lopun asti... mä en otaisin vitsinä, en olisi edes mietinyt vaan tekisin. Poliisi jo osaa arvioida tapauksen

kauheaa
erilaiset me kaikki ollaan. Mutta omasta mielestä koko juttu kuulosta pelottavalta. Tuntu kun mies halusi sen tehdä, mutta ei uskaltanut lopun asti... mä en otaisin vitsinä, en olisi edes mietinyt vaan tekisin. Poliisi jo osaa arvioida tapauksen
Samaa mieltä. Sitä paitsi eihän sitä tiedä, vaikka kyseisestä "huumorimiehestä" olisi jo tullut muitakin ilmoituksia poliisille vuosien saatossa. Ja onhan niitä kadonneita ihmisiä, joiden kohtalosta ei vuosienkaan päästä tiedetä mitään. Mene ap poliisin juttusille vaan ja pian.

"vieras"
[QUOTE="Wilma";26430481]Jos se vahinko olisi ollut, niin mies olisi kyllä pyytänyt anteeksi.[/QUOTE]

Toiset reagoi eritavalla. Suuttuu, menee noloksi, nauraa, itkee, you name it.

Yhteistyössä