Entinen "suurperheellinen", nykyinen "pienperheellinen vastaa.

heiii
Mä oon harmaillu kohta 10v palstalla, joten kenellekään tuttu en ole. Sinua jäin kaipaamaan ja itseasiassa itsekin ole pitänyt pari vuotta taukoa täältä. Nyt vähän aikaa sitten taas alkanut katsella mitä täällä näkyy. Blogiasi olen silloin tällöin lukenut, saa nähä milloin bongaan sinut ku asut niin lähellä ;) Kiva kun tulit takaisin ja toivon että syöpä ymmärtää häipyä ja pysyä poissa. kysymys vois olla vaikka että miten voit tänään?
 
"hmh"
Kumman kaa - vähän varioituna. Muistaakseni luit paljon.

Alice Munro vai Doris Lessing?
Virginia Woolf vai James Joyce?
Mrs Dalloway vai ruhtinas Myskin?
Väinö Linna vai Fjodor Dostojevski?
Agatha Christie vai Ruth Rendell?
 
[QUOTE="nuuh";30364897]Hai. Ja ompas kiva kuulla kuulumisiasi :) ja jos on ihan pakko kysyä nyt jotain ;) niin jaksatko vielä käydä joka aamu uimassa?[/QUOTE]

EN jaksa enää joka päivä käydä. Hoitopäivinä olen liian huonossa kunnossa siihen ja koska täällä on matkaa uimahallille (Vöyrillähän se sijaitsi meiltä vain puolen kilometrin päällä) ja minulla kolmiolääkkeitä, niin matkaaminenkin on hankalampaa.
Mutta kyllä minä yhä monta kertaa viikossa käyn.
Esim tällä viikolla niin maanantaina, tiistaina kuin keskiviikkonakin.
Olimme Wilman kanssa hallissa sen aikaa, kun Jeremias oli jalkapallokoulussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Itsekin syövän sairastanut;30365089:
Mitä syöpää sairastat? Ja kuinka lapsesi kuoli?
Paljon rankkoja kokemuksia sulla, mutta luulen että kuitenkin iso perhe on valtava rikkaus josta ammentaa voimia!
Minulla on melanooma (jo toista kertaa) Edellisen kerran kävin hoidoissa vuosina 2001-2002 ja sitten oli reilut 10 "tervettä" vuotta kunnes se uusi, tällä kertaa aggressiivisempana.

Santeri syntyi ennenaikaisena eikä hän jaksanut jäädä meitä katselemaan vaan kuoli samana päivänä kun syntyikin.
 
[QUOTE="hmh";30366204]Kumman kaa - vähän varioituna. Muistaakseni luit paljon.

Alice Munro vai Doris Lessing?
Virginia Woolf vai James Joyce?
Mrs Dalloway vai ruhtinas Myskin?
Väinö Linna vai Fjodor Dostojevski?
Agatha Christie vai Ruth Rendell?[/QUOTE]


Doris Lessing
James Joyce
Mrds Dalloway
Linnan ja Dostojevskin väliltä on liian vaikeeta valita - "ahnehdin" heidät molemmat. (Rikos ja rangaistus oli muuten ensimmäinen ns. vakava romaani jonka luin. Olin alakouluiässä enkä oikeasti vielä tajunnut siitä varmaankaan kuin pienen osan, mutta silti kertalaakista rakastuin venäläisiin klassikoihin.)
Christie
 
"hmh"
Doris Lessing
James Joyce
Mrds Dalloway
Linnan ja Dostojevskin väliltä on liian vaikeeta valita - "ahnehdin" heidät molemmat. (Rikos ja rangaistus oli muuten ensimmäinen ns. vakava romaani jonka luin. Olin alakouluiässä enkä oikeasti vielä tajunnut siitä varmaankaan kuin pienen osan, mutta silti kertalaakista rakastuin venäläisiin klassikoihin.)
Christie
Omat valintani taitaisivat olla nekin vaikeita.

Doris Lessing
Virginia Woolf
Ruhtinas Myskin
Dosty tietty (tää ei ole vaikea, vaikka tykkään Linnastakin)
Mutta Christien ja Rendellin välillä osoittautui olevan ihan mahdoton valita... otan ne molemmat :D tai sit jätän hyllyyn molemmat, jos olen sillä tuulella.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä