Entinen "suurperheellinen", nykyinen "pienperheellinen vastaa.

[QUOTE="Ninnu87";30364562]Kuinka pitkäksi se sinun edellinen kysymysketjusi kasvoikaan? Eikö se ollut monta sataa sivua? Kiinnostusta sinua kohtaan siis riittää. Vieläkin[/QUOTE]

En muista sivumäärää.
Enkä pidä sitä oikeastaan edes tärkeänä.
 
[QUOTE="Utelias";30364560]Oletko sitä mieltä, että Vesa-Matti Loirilla on vaipat?[/QUOTE]

En ole. Mutta miellän kyllä jo kysymyksen itsessään pahantahtoiseksi.
Olenko väärässä? Oletko liikkeeelä Veskua kunnioitaen, arvostaen ja rakkaudella?
 
Koetko tai kokevatko lapsesi että vanhemmilla on ollut aikaa jokaiselle lapselle riittävästi? Onko rahasta ollut tiukkaa?
Aikaa ja huomiota on riittänyt jokaiselle yllin kyllin - näille 3-4 neljälle nuorimmalle ehkä liikaakin.. (lasten oma mielipide).

Rahasta sen sijaan oli lamavuosiana (miehen firman mentyä valuuttaluottojen vuoksi konkursiin) oli välillä tiukkaa.
Kaikki tarvittava onnistuttiin kuitenkin silloinkin hankkimaan.
 
"..."
Epäilemättä sinun näkökulmastasi niin on.

Itselleni idea tuli Facebookin" Wanhojen palstalaisten kokoontumisajojen" kautta.
Viestit täällä vielä käyviltä olivat sen verran "rankkoja", että tulin uteliaaksi. Onko tämä todellakin niin "harmaiden ilkeilijöiden" valtaama kuin sanotaan.

Mikä on oma arviosi?
Ei, kyllä täällä mustat enimmäkseen vittuilevat.
 
"..."
Ihan oikeassa olivat.
Syytin yhtä toimittajaa - luultavasti murhasta , vaikka oikeampi termi lie olisi tappo tai kuolemantuottamus tms.
Tasan tarkkaan sama teksti on yhä blogissa eli ei ole käynyt mielessäkään sitä poistaa. Olen yhä samaa mieltä.

Olin myös parissa keskustelussa tyystin asiaton eli annoin (punaviiniä meni niihin aikoihin iltaisin vähän turhankin paljon) "täyslaidallisen" silloinkin kun moinen ei olisi ollenkaan ollut tarpeen.

Sain sanktion muistaakseni 2 vrk sen jälkeen, kun olin ihan itse huomannut, että muutaman vuoden/mahdollisesti pidemmän ajan palstatauko olisi paikallaan ja siihen omaehtoisesti ryhtynyt.

Palasin, koska "entisten kaksplussalaisten facebookryhmän" tarinat nykymenosta alkoivat ketuttamaan. Katsotaan nyt sitten, että miten tämä tästä lähtee käyntiin.
Aikaa minulla on. (Luen puolitoista kirjaa päivässä ja katson ainakin yhden leffan)
Mutta onko kärsivällisyyttä... se nähdään.
Olipas ihailtavan rehellinen vastaus. Pisteet siitä.
Kiva huomata, että joku pystyy arvioimaan omia tekemisään rehellisesti.
 
Kajjsa
Ihanaa! En meinannut iskoa silmiäni kun huomasin että olet palannut! Tervetuloa :) itsekin olen siirtynyt av:lle mut taidanki taas alkaa täällä käymään. Saatais vielä muutama muukin takaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä harmaa varmaankin;30364764:
Ihan oikeastiko uskot sen, että olet jollakin forumilla vaikuttavan jotenkin suuremmin sen sisältöön, tasoon tai muuhun, vaikket ole admin, mode tms? Huh huh...
Toivon kovin , että jos kylliksi moni ystävällinen ja mieleltään terve palstalainen tarttuisi facebookhaasteeseen, tästäkin tulisi vielä "hyvä paikka" palstailla.
Sellaiselle on olemassa ihan oikea tilaus.

Yksin minä en tietenkään moista voi tehdä.
 
Just joo
[QUOTE="...";30364620]Olipas ihailtavan rehellinen vastaus. Pisteet siitä.
Kiva huomata, että joku pystyy arvioimaan omia tekemisään rehellisesti.[/QUOTE]

Mummeli : "Sain sanktion muistaakseni 2 vrk sen jälkeen, kun olin ihan itse huomannut, että muutaman vuoden/mahdollisesti pidemmän ajan palstatauko olisi paikallaan ja siihen omaehtoisesti ryhtynyt."

Jos nyt ollaan ihan rehellisiä ja pysyttäisiin edes suurin piirtein totuudessa, niin tässäpä oikaisu tuohon asiaan. =)

Mummelin blogi 18.01.2013

"Jumiuduin nimittäin pitkien sairaslomien ja niiden aiheuttaman "tekemisenpuutteen" myötä yhdelle keskustelupastalle (mukava, mielipuolinen ja hyvin moderoitu) ja annoin sen lopulta viedä leijonanosan nettiajastani.
Miten se meneekään? "Annoin pikkusormen ja ..."?

Pari päivää sitten "keskusteltuani muutaman saamani kiperän mailin jälkeen kanssani oikein kunnolla", otin lopulta itseäni niskasta kiinni ja päätin sulkea paikan takanani lopullisesti ja keskittyä jälleen "oleellisempaan."
Blogille - teille ja itselleni- olen paljon velkaa, huvittavalle palstalle en mitään.
Paitsi tietenkin kiitollisuuden sen kautta liveeni tulleista uusista ihmisistä.
Heidän vuokseen tulen paikkaa aina hyvällä muistamaan."

Pojilla

Lupasit pysyä lopullisesti poissa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Itsekin syövän sairastanut
Mitä syöpää sairastat? Ja kuinka lapsesi kuoli?
Paljon rankkoja kokemuksia sulla, mutta luulen että kuitenkin iso perhe on valtava rikkaus josta ammentaa voimia!
 
herlokki
Pisteet mummeliisalle, että tekee comebackin vanhalla nikillään, toisin kuin eräs toinen tässäkin ketjussa kirjoittanut. Paitsi että toisaalta on hauskaa seurailla multinikkeilijöiden kuvioitakin :D
 
"hmh"
Älkää nyt viittikö kiusata ja kaivella vanhoja. Kerrankos sitä täällä yksi ja toinen kännissä tai muuten huuruissa (vaikkapa hormonisemmoisissa) on avautunut joteskin nolosti. Näistä mennään yli ja jatketaan, ja jos aloittaja tässä nyt näyttää asiassa esimerkkiä, niin katsokaa ja ottakaa opiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mummeli : "Sain sanktion muistaakseni 2 vrk sen jälkeen, kun olin ihan itse huomannut, että muutaman vuoden/mahdollisesti pidemmän ajan palstatauko olisi paikallaan ja siihen omaehtoisesti ryhtynyt."

Jos nyt ollaan ihan rehellisiä ja pysyttäisiin edes suurin piirtein totuudessa, niin tässäpä oikaisu tuohon asiaan. =)

Mummelin blogi 18.01.2013

"Jumiuduin nimittäin pitkien sairaslomien ja niiden aiheuttaman "tekemisenpuutteen" myötä yhdelle keskustelupastalle (mukava, mielipuolinen ja hyvin moderoitu) ja annoin sen lopulta viedä leijonanosan nettiajastani.
Miten se meneekään? "Annoin pikkusormen ja ..."?

Pari päivää sitten "keskusteltuani muutaman saamani kiperän mailin jälkeen kanssani oikein kunnolla", otin lopulta itseäni niskasta kiinni ja päätin sulkea paikan takanani lopullisesti ja keskittyä jälleen "oleellisempaan."
Blogille - teille ja itselleni- olen paljon velkaa, huvittavalle palstalle en mitään.
Paitsi tietenkin kiitollisuuden sen kautta liveeni tulleista uusista ihmisistä.
Heidän vuokseen tulen paikkaa aina hyvällä muistamaan."

Pojilla

Lupasit pysyä lopullisesti poissa. :D
Viitsitkin jauhaa jotain iänkaiken vanhoja kirjoituksia. Olet ansainnut :stick:
 
"Liisi"
Tevetuloa Mummeliisa! Olen kaivannut todella paljon kaikenlaisia tuoreita ajatuksia, joita täällä on uupunut. Ihmettelen miksi itse olen täällä säälittävästi roikkunut.
 

Yhteistyössä