Jospa minäkin sitten kerron omia oireitani. Eilen plussasin ja tänään on vielä varmistettu terveydenhoitajalla plussa.
Mä nyt oletan, että mun ovis oli yks torstai. Seuraavana tiistaina alko hiivasienen oireet ja sehän mulla sitten kai olikin (tai ainakin lääkkeet auttoi
). Eli tuohon ei mennyt edes viikkoa oviksesta kun jo alkoi tapahtumaan.
Noin viikko oviksesta alko rinnat pikkuhiljaa kipeytymään. Ja töissä huimas kerran niin, että silmissä sumeni. 10 pv oviksesta oli yksi yö, jolloin kävin vessassa ehkä 5 kertaa... Niin ja aika väsynyt olin (ja olen edelleen). Ja vilutti hitusen enempi kuin normaalisti. Otsa on myös ollut kuuma pitkään.
Viikko oviksen jälkeen alkoi normaalit menkkakivut, mutta noin 10 pv:n päätä kivut koveni aika lailla. Oli siis enempi ja kovempia kipuja kuin yleensä. Viime perjantaina, kun menkkojen olis pitänyt alkaa, tuli semmonen pitkä kipu, joka yleensä kertoo siitä, että menkat alkaa sit vajaan parin tunnin päästä. Olin jo varma, että ne alkoi kun housut tuntu jotenkin kosteilta, mutta kun kävin vessassa, niin ei siellä ollut kyllä mitään punaista. Edelleen on menkkakipuja, eilen oli jopa ihan järkyttävän pahat kivut pariin kertaan.
Rinnat kipeytyi koko ajan lisää ja ehkä 12 pv oviksen jälkeen alko nännitkin tulla kipeeksi. Sekin paheni sitten koko ajan, ja viime lauantaina kun menin nukkuun ja otin rintsikat pois, sattu ihan kamalasti kun oli viileä makuuhuone. Eli kylmänarkuutta kai sitten. Niin ja rintakipu alkoi mulla rinnan alta kyljen puolelta. Ja ensin alkoi vain toisesta rinnasta, toinen on koko ajan ollut vähemmän kipeä, mutta nyt alkaa olla jo yhtä kipeä kuin toinenkin.
Olikohan jotain muuta vielä... Mä kuvittelin, että tukka olis rasvoittunut ihan kamalasti enemmän kuin yleensä. Mutta nyt en oo enää varma, että johtuuko se tästä vai siitä, että pesin paljon hoitavammalla shampoolla ja hoitoaineella! Varmaan molempia oli siinä limaamassa mun tukan jo muutamassa tunnissa.
Ainiin, viime viikolla ihmettelin kun pissa oli kamalan keltaista ja ehkä vähän haisevaakin, vaikka join ihan normaalisti vettä ellen enemmänkin. Että se oli kanssa vähän erikoista, mutta en tiedä johtuiko se tästä.