Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Kylläpä sä olet luinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Kylläpä sä olet luinen![]()
Täh![]()
Mielestäni en kyllä ole luinen,164/60.
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Kylläpä sä olet luinen![]()
Täh![]()
Mielestäni en kyllä ole luinen,164/60.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pehmeäpupu saanu varmaan auringonpistoksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pehmeäpupu saanu varmaan auringonpistoksen.
Juu siltä se pikkiriikkisen vaikuttaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pehmeäpupu saanu varmaan auringonpistoksen.
Täh???!!
Eikö ap kysynyt mitä törkeää sukulainen sanonut, mulle sanoi tätini ja serkkuni (erikseen) että kylläpä sä oot luinen. Mikä tässä jäi epäselväksi?? Vai onko palstalla lukihäiriötä menossa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pehmeäpupu saanu varmaan auringonpistoksen.
Täh???!!
Eikö ap kysynyt mitä törkeää sukulainen sanonut, mulle sanoi tätini ja serkkuni (erikseen) että kylläpä sä oot luinen. Mikä tässä jäi epäselväksi?? Vai onko palstalla lukihäiriötä menossa
![]()
Mä en kyllä tuota otsikkoa käsittänyt kysymyksenä vaan ap vain kertoi mitä hänelle oli sanottu...Taidetaan olla kaikki vähän :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pehmeäpupu saanu varmaan auringonpistoksen.