Ensimmäiset sanat mitkä sukulainen sano vuosien jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pehmeäpupu saanu varmaan auringonpistoksen.

Juu siltä se pikkiriikkisen vaikuttaa :D

Täh???!!

Eikö ap kysynyt mitä törkeää sukulainen sanonut, mulle sanoi tätini ja serkkuni (erikseen) että kylläpä sä oot luinen. Mikä tässä jäi epäselväksi?? Vai onko palstalla lukihäiriötä menossa

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Täh???!!

Eikö ap kysynyt mitä törkeää sukulainen sanonut, mulle sanoi tätini ja serkkuni (erikseen) että kylläpä sä oot luinen. Mikä tässä jäi epäselväksi?? Vai onko palstalla lukihäiriötä menossa

Mä en kyllä tuota otsikkoa käsittänyt kysymyksenä vaan ap vain kertoi mitä hänelle oli sanottu...Taidetaan olla kaikki vähän :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Täh???!!

Mä en kyllä tuota otsikkoa käsittänyt kysymyksenä vaan ap vain kertoi mitä hänelle oli sanottu...Taidetaan olla kaikki vähän :xmas:

Jotain mätää tässä nyt on!
c028.gif

Tässä nyt pihalla kun lumiukko mutta ei sen väliä, eipä tämä kait uutta ole :D

Mutta tosiaan kun pienenä muut sisarukset halus karkkia tai jotain herkkua niin minä olin kuulema aina halunnu kermapurkin
:o
Sitä innolla lipittäny :o

Tää kyseinen sukulainen aina äidilleni huomautteli että siitä tulee tosi lihava tuota menoo :whistle:

Yhteistyössä