Ensimmäinen joululahja kaapissa odottamassa :)

hee, multa löytyy jo pino joululahjoja kaapista ja loput on suurinpiirtein jo päätettynä.

just muuten väänsin tossa piparitaikinat pakkaseen odottamaan, pikkujouluaikoihin aletaan ensimmäisiä paistelemaan. :D

Voi hyvä aika! Tepä olette ajoissa liikkeellä! Mä en ole ehtinyt vielä kuin vähän miettiä, mitä lapset voisivat tahtoa. Kaikkien muiden lahjat ovat vielä kokonaan miettimättä, ostamisesta nyt puhumattakaan. :ashamed:

Tästä ketjustapa tulikin mieleeni et vois alkaa paperille vähän kaavailemaan mitä ostaa ja kelle + muitakin joulujuttuja et pysyis ees vähän aisoissa joulushoppailut sitten kun on ylhäällä jotain ettei tuu ihan älyttömiä päähänpistoja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja HassuMamma:
Tästä ketjustapa tulikin mieleeni et vois alkaa paperille vähän kaavailemaan mitä ostaa ja kelle + muitakin joulujuttuja et pysyis ees vähän aisoissa joulushoppailut sitten kun on ylhäällä jotain ettei tuu ihan älyttömiä päähänpistoja :ashamed:

Mulla on kans aina paperi missä on lahjan saajat ja mitä saavat =)

Monet ovat kyllä taas hienosti hoitaneet homman kun ovat jo melkein valmiita tai jo valmiita.
Minä käyn vielä tässä kuussa ostamassa ns. eteenpäin menevät lahjat, kummilapsille jne.