ensimmäinen ale löytö tehty... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja @le
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiva.
minä ostin jo useita viikkoja sitten, T2H toppahaalain -50%( varmasti pojan vika haalari, menee varmasti vielä ens talvenkin) ja alkusyksystä isbjörnin toppatakin 100e (ovh 229e). isommat ei toppaa enää kaipaa, muotia sen olla pitää ;)

Jee, -50% travallen toppapuku ensi talveksi pojalle :) sinne vaan ostoksille, kaikki toppavaatteet alessa!! :) :)

No ei nuo kovin kummoisessa alessa tunnu olevan. Ostin täksi talveksi syksyllä tytölle travallen toppahaalarin ja maksoin 65€ Prismassa siitä. Nyt tuolla verkkokaupassa ale-hinta 53€ samasta haalarista.Että en vähän reilu 10€ säästön takia ala varastoimaan ylimääräisiä toppa-asuja meille kotiin ja ota vielä sitä riskiä, että puku ei olekaan ensi talvena sopiva.

Tuskin on sama puku ollut kyseessä. Kyllä prismassakin on remun puvut yli 90€, olen useamman kerran alesta hintoja seurannut. Jos Se on ollut sama puku, niin joku ale siinä on ollut tai kakkoslaatua tms.

Tuskin on sama puku ollut kyseessä. Kyllä prismassakin on remun puvut yli 90€, olen useamman kerran alesta hintoja seurannut. Jos Se on ollut sama puku, niin joku ale siinä on ollut tai kakkoslaatua tms.

Ei ole kyllä meidän Prismassa Travallen puvut 90€:a. Eikä kyseessä ollut mikään kakkoslaatu, mutta jokin tarjous se oli. Muistaakseni puvun normaalihinta oli jotain 75€, eli kympin verran alea siinä oli. Siltikin edullisempi kuin tuolla verkkokaupassa.

Oli miten oli, meidän Prismassa puvut on saman hintaisia kuin kuin tuolla verkkokaupassa ja sain sen siis puoleen hintaan. Olen neljän lapsen äiti ja jo pari kymppiä per puku alennusta on huippu tarjous, mutta tässä tapauksessa siis lähes 50€. Haluan kuitenkin suht laadukkaita vaatteita ja ilman aleja meillä ei siihen ihan olisi varaa kaikille lapsille. 8 vuotta olen puvut ostanut alesta, kertaakaan ei ole jäänyt käyttämättä, voihan siinä toki niinkin käydä, muttei ole käynyt, vielä.

Yhteistyössä