Mistä asusteet tämän haalarin kaveriksi (turhis)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Talvea odotellessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Talvea odotellessa

Vieras
Tämä palsta on varmasti oikea paikka kysellä vaatevinkkejä... Eli minulla on pojalle ensi talveksi tällainen Cupcaken haalari: (toivottavasti linkki toimii eikä viesti jää sensuuriin)

Keltainen Kettu - Cupcake talvihaalari baby snowsuit - harmaa t

Yleensä suosin yksivärisiä kuoseja, mutta nyt päätin ostaa vähän erilaista.
Koska haalarissa on montaa väriä ja kuvioita, haluaisin löytää jostakin yksivärisen pipon ja rukkaset ja mielellään tuon sinisen/turkoosin tähden sävyissä. Tuntuu vaan että kaikki vauvojen/taaperoiden pipot on monivärisiä ja kuviollisia.

Onneksi tässä on aikaa etsiä :) Pipot ja rukkaset tuskin loppuu kaupoista (?) vaikka haalarit loppuisikin.
 
Tintulta löytyis tuohon varmaan talvemmalla joku söde eläinhattu.
Tai sitten sellanen kun Biggu. Ihan tilauksesta tekee, saa ite päättää värit. En tiiä onko nyt sit yksivärisiä, mut joku vaaleansininen hattu ja joku harmaa kuvio (vaikka tähti) olis musta ihastuttava asu.

Rukkasia löytys varmaan ainakin Reimalta ja Ticketiltä. Ne on hyviä.
Ja Jonathanin kans.

Millasia kenkiä oot meinanny yhistää?
 
tsekkaa kivat-merkin tarjonta. Www.agtuvi.fi toimittavat varmasti lähimmälle jälleenmyyjälle hakuamasi mallin. Jonathanin uudet mallistot ovat kanssa tulleet, mutta en kyllä muista millainen sävy siellä on.
 
voi kuinka söpöä. Meillä mietitään, kuinka pärjätään kuun loppuun asti alle sadalla eurolla, jolla pitäisi siis ruokkia seitsemän hengen perhe.?
Ja edessä olisi vielä lasten syysvaatteiden hankinta kuravaatteineen mutta taitaa jälleen laskut mennä etusijalle?
Itselleni olisi siis ihan sama millaiset asusteet lapsesi saa talvipukunsa seuraksi. Kunhan on jotain lämpöistä päälle ja jotenkin pysyy päällä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja köyhyys vaivaa;24324223:
voi kuinka söpöä. Meillä mietitään, kuinka pärjätään kuun loppuun asti alle sadalla eurolla, jolla pitäisi siis ruokkia seitsemän hengen perhe.?
Ja edessä olisi vielä lasten syysvaatteiden hankinta kuravaatteineen mutta taitaa jälleen laskut mennä etusijalle?
Itselleni olisi siis ihan sama millaiset asusteet lapsesi saa talvipukunsa seuraksi. Kunhan on jotain lämpöistä päälle ja jotenkin pysyy päällä?

Mulla meni ohi... Miten se on ap:n ongelma, jos sulla ei oo rahaa? Eikö ap saisi suunnitella oman muksunsa vaatetusta, koska sulla ei vielä oo rahaa moisia edes ajatella, saati toteuttaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja köyhyys vaivaa;24324223:
voi kuinka söpöä. Meillä mietitään, kuinka pärjätään kuun loppuun asti alle sadalla eurolla, jolla pitäisi siis ruokkia seitsemän hengen perhe.?
Ja edessä olisi vielä lasten syysvaatteiden hankinta kuravaatteineen mutta taitaa jälleen laskut mennä etusijalle?
Itselleni olisi siis ihan sama millaiset asusteet lapsesi saa talvipukunsa seuraksi. Kunhan on jotain lämpöistä päälle ja jotenkin pysyy päällä?


No voi voi. Koittakaa pärjätä, ressukat. Tuliko yllätyksenä että jos tekee lapsia, niille pitää ostaa myös ruokaa ja vaatteita? Miten toisten lasten toppapuvut ja teidän rahatilanne liittyy toisiinsa?
 
Tässä muutama kiva Biggu-malli joka musta sopis tohon. Väreiksi tietty jotaan muuta kun näissä kuvissa. Näähän on villaa ulkoa ja vuori varmaan trikoota tms. pehmeää.
product_thumb.php

Tästä on näköjään turkoosi loppu mutta kai tulee lisää.
product_thumb.php

Tää pöllö olis musta jotenkin tuohon söpö.
product_thumb.php

Tän yhdistäisin ite.
 
Kiitoksia kivoista vinkeistä! Upea tuo Biggun tähti-pipo :) Pitää tutustua myös Kivat-merkkiin. Joku kyseli millaiset kengät meinaan yhdistää haalariin. Kengistäkin otan mielellään vinkkejä vastaan, koska kyseessä on lapsen ensimmäiset talvikengät. Mitkä olisi laadukaat, lämpimät ja jalassa mukavat kengät juuri kävelemään oppineelle /opettelevalle lapselle? Poika täyttää kohta vuoden ja on siis marras-helmikuussa 1v 3kk - 1 v 6 kk.

Pojalla on nyt Reiman turkoosi pipo+rukkaset välikausihaalarin kaverina. Niitä toki voi pitää myös tuon talvihaalarin kanssa, mutta jotenkin kaipaisin uuden haalarin kaveriksi samanhenkiset asusteet.

Melkein arvasin että joku tulee räksyttämään tähänkin ketjuun. Ehkä on parempi että jätän kommentoimatta, kun muutama muu on sen jo tehnyt.
 
Kiitoksia kivoista vinkeistä! Upea tuo Biggun tähti-pipo :) Pitää tutustua myös Kivat-merkkiin. Joku kyseli millaiset kengät meinaan yhdistää haalariin. Kengistäkin otan mielellään vinkkejä vastaan, koska kyseessä on lapsen ensimmäiset talvikengät. Mitkä olisi laadukaat, lämpimät ja jalassa mukavat kengät juuri kävelemään oppineelle /opettelevalle lapselle? Poika täyttää kohta vuoden ja on siis marras-helmikuussa 1v 3kk - 1 v 6 kk.

Pojalla on nyt Reiman turkoosi pipo+rukkaset välikausihaalarin kaverina. Niitä toki voi pitää myös tuon talvihaalarin kanssa, mutta jotenkin kaipaisin uuden haalarin kaveriksi samanhenkiset asusteet.

Melkein arvasin että joku tulee räksyttämään tähänkin ketjuun. Ehkä on parempi että jätän kommentoimatta, kun muutama muu on sen jo tehnyt.
 
MIstäs noita Tepsuja saa? Toivottavasti muualtakin kuin lastenvaatteiden erikoisliikkeestä, koska meidän kaupungissa sellaisia on vain yksi....

Palstalla on peloteltu, että ellei osta haalaria ajoissa niin marraskuussa ei välttämättä enää löydä mieleistä/oikeaa kokoa. Onneksi mulla on se haalari ostettuna :) Mutta mites noiden talvikenkien kanssa, uskaltaako lykätä ostamisen loppusyksyyn? Olisi helpompi ostaa oikea kokokin, kun ostaisi lähempänä käyttöajankohtaa.
 
MIstäs noita Tepsuja saa? Toivottavasti muualtakin kuin lastenvaatteiden erikoisliikkeestä, koska meidän kaupungissa sellaisia on vain yksi....

Palstalla on peloteltu, että ellei osta haalaria ajoissa niin marraskuussa ei välttämättä enää löydä mieleistä/oikeaa kokoa. Onneksi mulla on se haalari ostettuna :) Mutta mites noiden talvikenkien kanssa, uskaltaako lykätä ostamisen loppusyksyyn? Olisi helpompi ostaa oikea kokokin, kun ostaisi lähempänä käyttöajankohtaa.
 
Hmm. Niitä olen nähny Prismassa sit talvemmalla ja syksymmällä. Kurkkaas tälläsiä Tepsut-linkkejä:
Tepsut - Oikea kengän koko

Tepsut - Tuotteet

Tepsut

Ja etusivu. Tossa kun sanotaan nuo pituus ja kokojutskat ylimmässä linkissä uskaltaisit ehkä postimyynistä tilata?
Nuo valkoiset tai vaaleansiniset vois olla kivat. Tai oliko ees vaaleensinisiä. En oikeen kattonu mitä sävyjä noita nyt on, selasin vaan nopeesti läpi :)
Mä oon tuuminut, et meille noita Tepsuja tulee niin kauan kun kokoja riittää, eli ainakin viisivuotiaaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24324242:
Mulla meni ohi... Miten se on ap:n ongelma, jos sulla ei oo rahaa? Eikö ap saisi suunnitella oman muksunsa vaatetusta, koska sulla ei vielä oo rahaa moisia edes ajatella, saati toteuttaa?

Jotkut kokee, että se on häneltä pois jos jonkun lapsella on jotain sellaista mitä itse ei voi omalleen ostaa. Nää on niitä jotka harmaana parjaa merkkivaatteiden ostajia ja väittää että se halpis ajaa saman asian. Sillälailla saa itselleen vähä paremman mielen kun uskottelee että se halpis on ihan yhtä laadukas kuin se kallis haalari. Mutta, jos tuolla mentaliteetilla mentäis niin meidänkään ei täällä Suomessa kenenkään sopisi syödä mitään kun Somaliassakaan ei oo ihmisillä syötävää...
 
Hyvä tietää, että Tepsuja (mahdollisesti) saa myös kaupoista eikä pelkästään nettimyynnistä. Jotenkin olisi mukavampi ostaa kengät niin että näkee ne ihan fyysisesti ennen ostopäätöstä.
 

Yhteistyössä