Jeps. Aleostoksia jo tehty

Mä kävin ihan kaupassa. Tampereella Nanouk:ssa oli lähes kaikki jo alessa. Mutta onhan noissa verkkopuodeissakin monessa ale alkanut. Mun kyllä oli pakko kokeilla vaatteita muksulla, että tiesin että oli vielä väljä. Piti Duffelitakki ostaa isompaa kokoa, kuin olin ennakkoon kuvitellut.
 

Yhteistyössä