Alessa on todellakin aiempaa vähemmän tavaraa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja On tämä vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

On tämä vaikeaa

Vieras
Haalarien kohdalla sen huomaa. Ennen on voinut turvallisesti odotella että aleprosentti suurenee sinne 40-50 %:iin, mutta nyt on jo melkein kaikki koot loppu 30 % alella. Enpä sitten saanut sitä ainoaa haalaria, jonka olisin ensi talveksi pojalle kelpuuttanut. Kerpele sentään.

Miten tuntuu, että kaikki Remut, Reimatecit ja muut on nyt todellakin ruman värisiä. Po.Pissakaan ei ollut eilen yhtään isomman koon haalareita jäljellä.

Mites nettikaupat, onko niissä ale milloin?
 

Yhteistyössä