Hei Naiset! :wave:
Pari päivää pois koneen ääreltä ja sillä välin täällä on tapahtunut vaikka mitä; suurta surua ja iloa..
Sintu, sulle lämmin :hug: Ei oikein sanat meinaa riittää, mutta jaksamista ja voimia sinne toivotan. Pieni hengähdystauko on varmasti paikallaan,jos siltä itsestäsi tuntuu, ja sitten uuteen yritykseen, uusin voimin. Toivoa on aina ja vielä se onni sun kohdalle tulee.
Susirouvalle ihan hirmuiset onnittelut!! :heart: Aivan mahtavia uutisia. Tarraa, liimaa ja enkuleita matkaan! Kyllä tää sun plussa on niin kovin toivoa ja uskoa herättävä kaikille meille. Ihanaa. Onnea! Oletko edelleen oireeton, vai joko pikkuinen ilmoittelee itsestään?
Tervetuloa
rissetys. Oon itsekin porukassa uusi tulokas ja näin lyhyessäkin ajassa nämä naiset ovat onnistuneet tyynnyttelemään, rohkaisemaan ja pelastamaan mielenrauhani jo pariin otteeseen..
Tsempit
Dreamerille ja
Tammuskalle piinailuun..!
Kimalle, ihana tuo sun ystäväsi tarinan onnellinen tulos. Saakos vielä pitää peukkuja sulle..?! Hoitaja painotti mulle viime hoidossa, että mihinkään tulokseen ei saa luottaa ennen pp14... nää ohjeistukset tuntuu toki vaihtelevan jonkin verran, mutta vielä tsempit sinne, josko vaan pp9 oli liian aikainen testaus.
Polkka, myötätuulen puhuri sinun suuntaan myös! Ihanaa, että kriisin myötä mukana tulee myös jotakin noin hyvää. :heart: Kun rakkautta on, niin on helpompi selvitä vastatuulessa. Toivoa ja voimia sinne.
Kais, ikäviä uutisia sulla. Kovasti tsemppiä..onneksi diabetes ei ole yhtä kuin lapsettomuustuomio. Jospa ajan myötä kun sokerit ovat kohillaan, niin tämä lapsettomuuskin "korjaantuu" sen myötä.
Täällä odotellaan huomista siirtoa. Mun oma lääkäri oli onneksi paikalla maanantai-aamun punktiossa ja niin kuin pikkuisen toivoin/odotin, se oli ihan eri mieltä kun se toinen "totuuksia" töräyttelevä tyyppi. Se nestekertymä ei edes ollut munanjohtimessa(!), vaan jonkinsortin kiinnike suoliston puolella (ja kuulemma ihan normaalia). Mikä helpotus, ihan suotta stressasin monta päivää... Punktioitiin 14kpl muniksia ja eilen aamulla soittivat, että 6 on hedelmöittynyt, voi kunpa useampi lähtis normaalisti jakautumaan! Siirto tehdään vasta to-iltapäivällä, joten alkiot tulevat olemaan reilun vuorokauden vanhempia kun viime hoidoissa. Toivotaan, että se auttaa kiinnittymiseen. Jospa tällä kertaa onnistaisi.