Pitkästä aikaan eksyin tänne palstoille, olen kirjoitellut muutamassa muussa pinossa viime syksynä, mutta epäonnisten hoitojen jälkeen poistuin takavasemmalle Ainakin Sintun muistan muista pinoista. Hoidot aloitettiin viime keväänä, kesällä tehtiin laparoskopia ja ensimmäinen ivf syyskuussa ja eka tuoresiirto nega. Sitten tuli lomien takia tauko ja 1. pas piti olla joulukuun alussa, mutta jostain syystä tuli vuotoa Zumenonin käytöstä ja siirto peruutettiin
Nyt sitten uuteen hoitoon: eilen Procren pistos ja ilmeisesti parin viikon päästä alkaa estrogeenilaastarit ja tammikuun lopussa/helmikuun alussa pas, jos sinne asti päästään.
Onko teistä joku käyttänyt Procrenia ja jos on niin millaisia oireita teillä on ollu? Itse saan yleensä kaikki mahdolliset, mutta mitään en ole vielä huomannut. Ainoastaan paleltaa, mutta se saattaa johtua vaikka tulossa olevasta flunnssasta.
Hyvää viikonalkua kaikille!
Nyt sitten uuteen hoitoon: eilen Procren pistos ja ilmeisesti parin viikon päästä alkaa estrogeenilaastarit ja tammikuun lopussa/helmikuun alussa pas, jos sinne asti päästään.
Onko teistä joku käyttänyt Procrenia ja jos on niin millaisia oireita teillä on ollu? Itse saan yleensä kaikki mahdolliset, mutta mitään en ole vielä huomannut. Ainoastaan paleltaa, mutta se saattaa johtua vaikka tulossa olevasta flunnssasta.
Hyvää viikonalkua kaikille!