Kiitokset teille ihanaiset lohtusanoista! <3
On kyllä mahtava, että on tämmönen palsta olemassa, johon tosiaan voi käydä nämä pahat olot puklaamassa.
Kyllähän sitä pikkuhiljaa jo haluaa uskoa, että lääkäreillä olisi pointti siinä, että onnistua voi keskenmenon jälkeenkin.
Mutta kun minä ehdin jo sitä vauvaa oottaa- jotenkin mun pää ei vaan suostu käsittämään, miksi se piti mennä kesken.
Mun ystäväpiirissä ei ole yhtään vastaavassa tilanteessa olevaa, kaikki ovat raskautuneet suht helposti ja lapsi on terveenä ja ajallaan syntyny.
Kyllähän tässä katkeroituisi ja kyynistyisikin helposti: miettii että ensin on päässy hienosti endo-tilastoihin ja sitten on päässy vielä
keskenmenotilastoihin. Jotenki ei enää osaa odottaa muuta kun huonoja uutisia.
Pelottaa etten tämän lähemmäksi omaa lasta pääse
johkunen: mukava kuulla sinusta! Muistan kyllä että oli puhetta leikkauksesta. Piteletkö nyt kesän ajan menkkoja pois endon sammuttamiseksi?
Ja jatketaanko sulla hoitoja vielä omilla soluilla vai siirryitkö jo lahjasolu-jonoon?
Mullahan löydettiin juuri ennenkuin raskauduin, toisesta munasarjasta endometriooma. Mutta lääkärit sano, ettei kannata lähtä leikkaamaan.
Kun ei tiedetä onko siitä lopulta enemmän hyötyä vai haittaa. Käskettiin vaan jatkaa hoitoja.
Syyskuussa tosiaan pitäs alottaa toinen IVF, lääkkeethän mulla on jo kotona. Kerkesin ne hommata just ennenku surullinen raskaus huomattiin.
En tällä hetkellä osaa yhtään kuvitella hoitoon lähtemistä. Jotenki kuvottaa koko ajatus siitä helvetin rumpasta taas. Mutta jospa kesän aikana mieli kirkastuisi
ja tosiaan se luottamus onnistumisen mahollisuuteen jostain ilmeistyis.
Aurinkoista ja leppoisaa kesää sullekin! Pitää pyöriä näillä palstoilla välillä, jos jossakin kuulumisiasi päivittelet!