Tähtitomu, pahoittelut ettet päässyt siirtoon
. Miksihän ne eivät sitten sulattaneet kahta? Mikä vehnänalkioöljy sulla on käytössä? Mäkin ostin eilen sitä kaupasta, samalla ostin viinietikkaa, mutta toistaiseksi olen käyttänyt sitä vain avomaankurkkuihin
. Pasiinhan ostin disperinit (ajaa samaa asiaa kun tuo sun Primaspan) ihan omalla määräyksellä. Alan tuntea itseni hulluksi näiden lisäravinteiden sun muiden vippaskonstien kanssa. Onkohan tässä tosiaan enää mitään järkeä
Natille tervetuloa tännekin kirjoittelemaan =)
Sadana, jos sulla on pitkä kaava, niin eikö siinä tehdä joku nollaultra sumujen ja pistosten välillä? Toivotaan ettei lomareissu siirrä hoitoa, mutta onhan se niinkin, että tätä muuta elämääkin on elettävä eikä aina kulkea hoitojen ehdoilla.
Milk@ miten voit?
Krish73, voiko tosiaan olla, että tuo alkioliima on tuolla vakikamaa? Pakko kysyä ens kerralla. Tuntuu vaan hullulta, että jos se jossain maksaa maltaita ja tuolla sen saisi kaupan päälle. Se olis kyllä kätevää jos olisi joku ihmeliima olemassa, joka vielä varmistaisi sen, että solut alkiossa jatkaa jakaantumistaan oikein kohdussakin
.
Tiltu77 :hug:. Olen pahoillani. Komppaan Tähtitomua, pidä positiivinen ajattelu! Sillä mitä pidempään tahkotaan ilman tuloksia, alkaa todella kaikki olemassa ollut usko pikkuhiljaa katoamaan.
Mä täällä ihmettelen että mitä tekisin, kun kierto päätyi lääkkeellisen pasin jälkeen taas perjantairutiiniin ja tällä mun kulkee kuin juna 28 pv kierrolla se tarkoittaa sitä, että 2 päiväsillä alkioilla ei pääse lääkkeettömään pasiin, kun ovisplussa on aina vääränä päivänä. Jos hakisi jostain Primolut reseptin ja saisi kiertoa siirrettyä vaikka 3 päivää, niin olisi edes jotain toivoa. Ne ei vaan suopeasti suhtaudu tuolla julkisella siihen, että hoitokiertoa ennen on käytetty jotain hormonilääkkeitä. Jospa en sitten kerro niille... Toisaalta taas ei huvittaisi tehdä asian eteen mitään :kieh:. Jotenkin tuntuu raskaalta koko ajan ajatella kaikkia asioita vaan hoitojen näkökulmasta.