Moi kaikille! :wave:
Ajattelin liittyä joukon jatkoksi ja huomasin, että tuossa kuumeilija listassakaan ei kovinkaan montaa nimeä ole, niin tässä tulisi yksi "tapaus" lisää =)
Lyhyt (jos mahdollista) esittely ja historiikki lienee paikallaan, eli:
Minä 36, mies 39 mutta molemmille tulee syksymmällä vielä vuosi lisää.
Vauva ollut toiveissa 11/09 asti ja saldo tähän mennessä:
-km/kem 06/10 rv 5+
-km 12/10 rv 7+5
-km/kem 01/12 rv 5+
-ja viimeisin oli kohdunulkoinen raskaus 05/12 todettiin rv 7+6
Sydämmen sykkeet kuuluivat valitettavasti vasemmasta munanjohtimesta, jonka seurauksena laparoskopiassa vaurioituneen johtimen poisto.
Oikea johdin OK!
Keskenmeno tutkimuksissa ei mistään löytynyt mitään, kromosomit, hyytymis tekijät, kilppari arvot yms. kaikki ok.
Viime syksynä lääkäri sitten ehdotti siitymistä suoraan IVF hoitoihin, kun tuota ikääkin jo "hieman" on ja tosiaan ei tuo yksi tuuba välttämättä ainakaan raskaaksi tuloa nopeuta.
Elikäs muuten sitten selittämätön tapaus ollaan.
Hoidot alkoi tän vuoden helmikuussa lääke satsilla: Puregon 150ui + Orgalutran + Pregnyl 5000ui
Saaliina 10 kypsää solua joista 7 hedelmöittyi ja niistä saatiin yht. 4 alkiota 5:den päivän viljelyllä eli blastoja kaikki.
Ennen kesä paussia tehtynä tuoresiirto + 2 passia ja kaikista NEGAAAAA!! :kieh:
Vielä olisi 1 veijari pakkasen uumenissa, joka on muuten jo toista kertaa siellä.
Eli ekassa sulatuksessa alkion ulkomassa tuhoutui täysin ja alkio oli siirto kelvoton. No sitten viljelivät uudestaan, tosin lääkäri ei paljoa toivoa sille antanut.
Mutta se taitaakin olla aikas sitkeä sissi, kun lähtikin jakautumaan hienosti uudestaan ja nyt odottelee siellä uutta yritystä. =)
Mä en nyt ole ottanut selvää teidän muiden historiasta tarkemmin, mutta kyllä tuosta listasta huomaa, että pitkän matkalaisia olette kaikki ja ihan uskomattoman vahvoja naisia tässä porukassa, kun hoito kierroksia on jo monia takana.
Hatun nosto ja halaukset teille kaikille :hug:
Itse olen vakkari tuolla 3-kymppiset ensikertalaiset ketjussa, mutta täälläkin varmasti tulen viihtymään teidän ihan oikeiden hengen heimolaisten, hoitoja läpi käyvien kanssa. =)
Milk@ tosiaan olikin tuolla 3-kymppisissä ja siitä tuttu. Upea juttu, että heillä hoidot toi tulosta heti.
Jos joukkoonne huolitte, tällaisen teihin verrattuna noviisin näiden hoitojen puolesta, niin mielelläni liityisin seuraan, seuraavin tiedoin:
Dazzler...... 1.IVF 3.PAS 09-10/13
Ps. Ja kuten huomasitte, lyhyesti en sitten pystynyt kirjoittamaan