Moi! Oon seuraillut tätä ketjua tuon IVF-ketjun lomassa, Domi ja Roxanne ainakin sieltä onkin tuttuja... Intouduin nyt kirjottelemaan tännekin, kun huomasin, että meillähän on Jaajun kanssa vähän sama tilanne, ettei Synarela näytä toimivan. Mielenkiinnolla siis odottelen sun jatkokuulumisia...
Mulla siis ikää 36, endo, suht matala AMH 1,1 ja näköjään tosi huonosti hoitoihin reagoivat munasarjat. Nyt on neljäs IVF:n yritys meneillään, ja 2vko Synarelan jälkeen ultrassa näkyi yksi 20mm folli, jonka kyllä mielestäni ovuloin tossa viikonlopun aikana -kyllä mä tähän yrityshistoriaan jo ovulaation osaan erottaa... Torstaina on uusi ultra, jossa katotaan tilanne ja miten jatkuu, mutta huonolta minusta näyttää.
Historiasta: eka IVF lyhyellä kaavalla 8/15, 7 follia joista puolet liian pieniä, 3 solua, 1 alkio ja nega. Toinen hoito pitkällä kaavalla 12/15 josta kolme follia, kaikissa solu, 2 alkiota joista molemmista raskaus päättyi keskenmenoon rv8. Kesä niistä toipumista (varsinkin henkistä, jatkuu edelleen...) ja kolmas yritys uudella kaavalla yksityisellä (progynova ed.kierron loppuun, lyhyt kaava jossa elonva + menopur) päättyi inssiin, kun niistä vähistä kolmesta follista kaksi ovuloitui ennen punktiota... Nyt sit neljäs yritys ja tosi huonolta näyttää.
Domi, ihan samanlaiset isänpäiväfiilikset... Tosi tosi rankka päivä. Kynttilän vein vauvanaluille, mies oli viettämässä isänpäivää lastensa kanssa. Isää käytiin juhlistamassa mikä olikin ainoa mukava parituntinen. Isän- ja äitienpäivistä on tullut ihan painajaisia tässä viiden toivomusvuoden aikana, tietysti enenevästi kun tämä epätoivo syvenee.