Kais :hug:. Onneksi on vielä keinoja inseminaatioiden jälkeenkin! Jaksamista kuitenkin tälle pitkälle ja kiviselle tielle.
Tähtitomu, tänäänhän onkin jo lauantai ja eilen olisi saanut onnitella, että mahtavasti paljon O N N E A :heart: :heart:. Onko sinulla ennakkotietoa, millon tukilääkitystä aletaan purkamaan? Oliko se niin, että aikaisintaan varhaisultran jälkeen?
Omannalle tsemppiä piinan loppupäiville =). Mä muuten sellaista mietin, että se plussahan kaiken järjen mukaan pitäisi näkyä testissä jo kahden viikon päästä punktiosta, vai oletteko eri mieltä? Miksihän testipäivä on aina 14 vrk siirrosta, ainakin tuolla meidön klinikalla? Tasaisella 28 pv kierrollahan menkat yleensä alkaa 14 pv ovulaatiosta. Mä en nimittäin ole niin innokas testaaja, joten voinen alkaa odotella vuotoa alkavaksi viikon päästä maananataina. Pidän sun plussalle peukkkuja.
Hox, tsemppiä maanantain punktioon, tulehan kertomaan mikä oli saalis, niin saadaan heti tuolle uudelle erilaiselle hoidolle "tutkimustietotuloksia". Tehdäänkö noita alkionkuoren avauksia vähän vai miksen muista, että niistä olisi täällä aiemmin puhuttu? Hienoa, jos siitä on apua.
Mä tuli ihan hemmetin kipeeksi mahastani siirron jälkeisenä yönä, heräilin monen monta kertaa kipuun kun käänsin kylkeä ja eilinen päivä meni tosi turpeena ja värkit olivat painavan sekä kipeän tuntuisia. Tuntemukset tulivat ilmeisesti jäädäkseen ja nyt ne ovat tuolla oikealla, jossain lonkkaluun ja häpyluun tietämillä ja säteilee selkään. Voisko olla, että värkit veti herneen nenään, kun niitä siirrossa ronkittiin? Jäin jopa miettimään, että voisiko kohtu supistella, kun välillä tuntuu sinne samaan paikkaan, jossa tunsin sen katetrin siirtohetkellä? Onko muille tullut siirrosta mitään kipuja? Muuten täällä ei ole mitään erikoista, ihmettelen jopa, että missä on lugeoireet
. Huomenna olisi gonapeptylin vuoro ja se tietää ongelmia, kun tulee niin huono olo ja pakki menee sekaisin
Mutta mitäpä sitä ei kärsisi...