Täällä kans aika apeat tunnelmat, tein tänään negatiivisen testin päivää etuajassa, huomenna meen vielä verikoetsekkaukseen ja sit aletaankin valmistelemaan seuraavaa ivf:ää tai siis Icsi se meidän kohdalla on. Tässä välissä edellisen Icsi:n jälkeen tehtiin kaksi inseminaatiota, jotta uusi lääkäri uudella klinikalla saisi tuntumaa mun hormonaalisesta toiminnasta.
Noman ymmärrän hyvin sun fiilikset, meillä kävi edellisessä hoidossa samoin, mitään ei jäänyt pakkaseen ja nyt pelkään samaa. On niin masentavaa lukea muiden tarinoita, kun tuntuu, että kaikilla jää pakkaseen siirrettäviä ja itsellä toinen kohtalo. Ja tietenkin vielä huonompi vaihtoehto on, että punktiosta ei saada edes tuoresiirtoon mitään. Niinkin voi käydä ja sama suolainen lasku on yksityisellä maksettava. On tää kylmää bisnestä. Mä neuvoisin samalla lailla, että menkää toki vielä yksityiselle yrittämään, jos edelliset on vasta kunnallisen puolen hoitoja. Me ei niihin koskaan päästykään.
Tsemppiä kaikille, toivotaan hyviä hoitoja ja varsinkin tuloksia meille kaikille ennemmin tai myöhemmin, mutta jaksamista joka tapauksessa.
Mulle vois vaihtaa tuonne etusivulle Miriam1 2.ICSI 4/2014