Hienoa
InMyDreams, että kaikki on hyvin. Pelkäsin jo vähän sun puolestasi, kun susta ei kuulunut täällä mitään..
Meillähän menee aika samoihin, mulla olisi laskettu aika 27.6. Mutta sehän voi olla jotain aivan muuta..
Mä taidan jatkaa klinikan neuvolassa ja lääkärillä, täällä meillä toi terveydenhuolto on niin syvältä, että en taida viittiä sinne lähteä arvuuteltaavaksi. Ja mulla on 2 vkon kuluttua seuraava ultra tuolla klinikalla.
Mulla oli aivan samanlainen tunne, kun sulla, että ei se mulle koskaan tapahdu, eikä mikään mene putkeen. Jos kaikki voi mennä pieleen, niin mulla kyllä menee.
Mulla noi lääkkeet loppuu siis tään viikon lopussa. Onneks!
Hiskias kyselit tuossa, että mikä tässä olis nyt ollu se oikea kikka plussan suhteen.. kyseltiin sitä lääkäriltäkin =) No, varmaahan ei ole mikään, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että mulle oli parempi tapa, että viljeltiin pidempään (sehän meni niin, että pe/punktio - ke/siirto.) Tässä vaiheessa jäljellä ei ollut enää kun tuo 1 alkio, muut oli hyytyneet jo tossa pitkässä viljelyssä. Ja toinen seikka oli hänen mielestään se, että mentiin sillä pienellä lääkemäärällä (mähän ite vielä sähläsin sen lääkärinkin määräämää pienemmäksi siihen ruuttaan) jolloin siis, mulla tuli pienempi määrä rakkuloita ja niitä "parempia", kun normaalisti tai aiemmin tuli paljon, jolloin hormoonit hänen mukaansa jakaantuivat tietty kaikkiin. Ja pienemmällä määrällä ne muutamat tulivat siis voimakkaammiksi ja saivat sen kaiken hormoonin..
Nämä siis lääkärin mielestä ehkä vaikuttivat asiaan. Mutta eihän mikään ole varmaa.
Hoito meni just noin, kun sä muistit, että sumut synarelalla ja menopur pienellä annoksella ja siirron jälkeen vielä synarelahenkoset ja pitkä viljely. Sit on noi tukilääkkeet tossa ollu vierellä.. (kortisoni,asperin,luget,kilpparit,foolih.estrogenlaastarit)
Tiltu77, kiitos, kyllä se on helpotus nähdä se totuus siinä ultrassa. Kaikenmaailman uskomuksia ja tuntemuksia oli ennen sitä :O
Sadana, voihan harmi. Koitahan nostaa nokka kohti uusia tuulia!
Eikös se pidä olla yksi välikierto siinä seuraavan välissä, uskoisin ja muistaisin omista aiemmista kerroistani..