Hellou pitkästä aikaa! Huomenna olis taas kerran idarikerhon kokoontuminen, eli neuvola. Mä olen oikeastaan koko raskauden ajan ravannut siellä kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Alkaa jo pikkaisen maistua puulle. Jos tässä nyt pikkuhiljaa tulisi selvyys siihen, onko mun mahassa superjättivauva ja vaatiiko se jotain toimenpiteitä. Veikkaan että vaatii, sikäli kun minä en aio itseäni viihdyttää kokeilemalla synnyttää mission impossiblea..
Sokerirasituksen riemusta kun päästiin, niin johan mua kohta taas riemastutetaan ja tuikitaan neulalla. Kolmannet ylimääräiset verikokeet häämöttävät edessä, se on plussa siitä hyvästä että veriryhmä on negatiivinen. Yhden antibioottikuurinkin söin, mutten oikein tiedä miksi. Kuulemma olisi pitänyt olla pissatulehdus tms., mutta kun ei mulla mitään oireita ole ollut. Olo on kuurin jälkeen ihan sama kuin oli ennenkin. Mutta lääkärin mieliksi ne söin. Ei kai niillä välttämättä muuta virkaa ollutkaan.
Nyt menossa jo 30+3, mihin ihmeeseen aika oikein katoaa?
Hankittuna on
- sitteri
- yhdistelmävaunut
- turvakaukalo
- pinnasänky
- vaatteita muutamia
Vielä pitäisi hankkia
- hoitoalusta
- amme
- pinnasängyn patja (+ pinnasuojat?)
- vaippoja
- tuttipulloja
- tutteja
Mitä olen netistä katsellut, niin aivan törkeän hintaisia nuo pinnasuojat. En oikein tiedä, ovatko ne edes välttämättömiä? Kai ne ovat? Kumpi malli kannattaisi hankkia, sellainen joka kiertää lähinnä vain pääpuolen vai sellainen joka kiertää koko sängyn? Mulla ei ole mitään hajua.
Itkuhälyttimistä en oikein tiedä, tarvitaanko edes sellaisia. Enkä mistään muustakaan. Siteitä, liivinsuojia, pyllyrasvaa sun muuta koko ajan alussa kuluvaa pitäisi myös käydä ostamassa. Isoimmat hankinnat lienee jo tehty. Äitiyspakkausta odottelen saapuvaksi tällä tai ensi viikolla, taisi jäädä vähän viimetinkaan sen tilaaminen.
Mies jo hätäili sairaalakassin pakkaamisesta. Ei mulla ole hajuakaan, mitä sinne tunkisi.