ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

Moi vaan. Eilen en ennättänyt vaa'alle kun tulin kotia vastas klo 21 työtilaisuudesta, jonne toiset jäi viininjuontiin ja coctailnaposteluja syömään.
Tällä viikolla silmätulehdus, kurkkukipu ja torstaina ei ollut sitten ääntäkään eli ruoka ei ole oikein maistunut. Aamun punnitus näytti 70.8. Josko sitä sais alle 70 ennen joulua. Tänään kyllä meinaan kävelylle lähteä kunhan mies kotiutuu metsältä.
 
En sit perjantaina käynyt ilmoittelemassa, koska paino heitti härän pyllyä :/ Viikonlopun sain suht kurissa pidettyä ja aamulla vaaka näytti 64,7 (paitsi, että nythän on aamu :D ). Pudotus siis 200g.

Söin minä kyllä joulutorttuja omenahillolla lauantaina :p Eilinen tasotti kun meni ilman syöntejä päivä. En käsitä miten se oli mahdollista, ei vain ollut nälkä. Illasta sit söin leipää.

Ennen joulua toivosin painavani vielä 63 ja jotain sinne perään =) Pitää siis ottaa loppu rutistus vielä =)
 
Moikka,

Tyttö täytti eilen 1/2 vuotta, joten saman verran olis aikaa ens kesään. Nyt alkoi 5 laihari viikko ja 3,4 kg lähtenyt. Kyllä se on tiukassa. Mutta jos hyvä tahti jatkuu niin olisin jo maaliskuussa tavoitteessa..en tiedä uskonko tilastooni!! :LOL: Mutta kieltämättä tuo motivaatioo.. laitoinkin tahallani pitkän ajanjakson tuohon projektiin ettei tule pettymystä kun kuukaudessa ei lähtenytkään 10 kiloa!! :LOL:
 
Tänään poikkeuksellisesti ilmoitan painoni sillä tänään meinasin syödä hyvää ruokaa ja juoda viiniä, mutta kohtuuden rajoissa kuitenkin ja onhan mahalaukkukin onneksi kutistunut niin ei mahdu hirveitä =)

Tulo on 64kg eli -700g

63 alkava ja jotain siihen perään taitaa sittenkin häämöttää =) On kyllä ollut muutenkin skarppi viikko ja se sitten tuottikin tuloksia. Toivon mukaan jaksan vielä jouluun jatkaa tälleen =)
 
+500g
paino nyt 59,5kg

liikunta meni ihan suunnitelmien mukaan tällä viikolla,pikkasen tuli ehkä syötyä sitten enempi,mutta ei hätiä mitiä
=)

paikat alkaneet ihan näkyvästi jo kiinteytyä ja se on hyvä juttu :D

mukavaa perjantaita kaikille :wave:
 
+400g eli nyt 71kg
:'( Eiliset tortun ja piparin syönnit sekä glökin juonnit näköjään vaikuttu, kuten arvasinkin. Maanantaina minulla oli vielä 70,1kg ja olin aivan varma, että pääsen alle 70kg perjantaina. Mutta ei voi mitään, varmaan maanantaina näyttää taas paremmalta, kun nesteet lähtee liikenteeseen.

Tein nyt tällaisen taulukon. En lähtenyt ottamaan noita aikaisempia tuloksia, vaan siinä on nyt alkupaino sekä viimeviikon perjaintain ja tämän viikon perjantain tulokset...mikäli tulee muitakin tuloksia, niin yritän käydä täällä huomenna lisäämässä niitä. Mutta tässä tuloksia ilmottautuneilta:

Tioksiidi 162 cm
19.9 72kg
30.11 70,6kg
7.12 71kg
-->tavoite 56 kg

Verenpisara 20.9 157 cm
20.9 69,8kg
6.12 64kg
--> tavoite 60 kg

Seniorita 170cm
13.11 61kg
30.11 59kg
7.12 59,5kg
-->tavoite 55 kg

Onneksi olkoon Verenpisaralle hyvästä tuloksesta! Sinulla ei ole enää pitkä matka tavoitteeseesi!!!
Senioritalle, sinulla kävi niinkuin minulle... painoa tuli lisää...mutta emmehän luovuta!!!

Hauskaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä painonpudotukseen!
 
Minulla olisi 55,1kg eli -900g. Erittäin tyytyväinen olen, nyt vain on ollut vähän huono olo huimausta ym. vaikka olen syönyt erittäin hyvin tavallista ruokaa (herkut jättänyt vähemmälle) Olisikohan flunssa tulossa tai sitten tässä on kyseessä jostain muusta, mutta hyvää viikonloppua kaikille! :xmas:
 
Moikka,

Minska80, tuo on todella hyvä saavutus! Onneksi olkoon :flower:

Tänä aamuna oli pakko ottaa paino, kun otti päähän tuo perjantainen 71kg paino. Aamuna paino oli onneksi 70,6kg.

Tein itselleni listan, johon merkkasin, että mihin tulokseen olisi hyvä päästä viikottain, jotta saavutan tuon tavoitepainoni toukokuun loppuun mennessä. Ja täytyy sanoa, ettei ne viikottaiset painonpudotukset tarvitse olla isoja, kun saavuttaisin tavoitepainoni! =) Voi kun saisi tämän nyt onnistumaan!!!
 
kiitos kehuista! Kyllä se mieltä lämmittää vaikka urakkaa onkin vielä paljon jäljellä. Minäkin tein excelissä taulukon ja laitoin löysää sinne mukaan ettei ainakaan into siihen lopu jos jää 200 g puuttumaan! Niin toivon minäkin, että tämä olisi viimeinen laihutusyritykseni......
 
Terve taas!
En päässyt loppuviikosta laittamaan väliaikatietoja, joten tässäpä se nyt sitten olis; viime kerrasta oli paino vielä vähän tippunut, pe-aamuna oli 68,7 kg, -600 g edellisestä. Kaikkiaan paino tippunut siis 6,6 kg. Alkuperäinen tavoite siis aikalailla saavutettu! Hyvä minä!

Olin vielä reissussa viime viikolla muutaman päivän, ja syöntiä ja erityisesti juontia tuli kyllä reippaanlaisesti harrastettua. Eli ihmettelen kovasti tulosta! No, jospa se kova tanssaaminen vei kiloja...

Hyviä tuloksia on jo tytöt saavutettu, jatketaan samaan malliin! =)
 
Kiitos onnitteluista tioksiidi.

Nyt menee huonosti :| Viikonloppuna söin pitsaa ja sipsejä ja karkkia. Itsenäisyyspäivä menikin ihan hyvin ei tullut ylisyöntiä.

Nyt on vain ihan turvonnut olo mahassa ja tavallaan jäänyt syönti päälle vaikka en ole yli syönyt. Vaakankin mukaan on plussa, mutta mittanauhan mukaan ei ole. Ei auta muu kuin ostaa salaatti kun en saa itteeni niskasta kiinni. Viime viikon alun pystyin tosi hyvin skarppaamaan ja lopuviikkokin ois menny, jos ei ois ollu itsenäisyyspäivää ja niin pois päin.

No perjantaina näkee paljonko on plussaa. Tänään lupasin jumpata.
 
Tänään kaikki kotisohville jännittämään kuka voittaa suurin pudottajan-tittelin ja 25 000t? hynää. Mitäs tekisitte jos saisitte ko. summan?

Aika jännä kun 5.12 punnihin ennen Savoon lähtöön niin painoin 97 ja nyt 1vko 2 päivää myöhemmin TASAN 96. Elikkäs kilo tässä on huventunut... Eilen oli semmoinen päivä et soitin miehelle töihin et käy Lindilissä ostaa suklaata ja jätskiä. sit vielä kyyti pojaksi sipsejä. Jätskiä en ole ostanut kertaakaan vajaan 2 kk aikana. Mut nyt sit palattava ruotuun kun vielä joulukin on ovella, muuten ei kunnian kukko laula!!! Saisko nukkua joulun yli? Meillä on neuvola heti 2.1 joten en halua isoja tuloksia esitellä siellä. Ite olen laittanut 95 tavoitteeksi silloin. VAIN KILO pitäis saada pois..... Itellä on toiminut nuo useat välitavoitteet....


Musta on kyllä outoo et paino on tippunut mutta liikunta on vaunulenkkejä lukuunottamatta 0. Flunssa vieläkin vaivaa, mut nyt on jo paremmalla puolella. Viikonloppu lepäillään ja maanantaina taas ruotuun!
 
huomenia :wave:

paino samassa eli 59,5kg..tämä viikko meni huonosti liikunnan suhteen joten välillä ruuan tarkkailukin jäi vähemmälle. maanantaina tehtiin pikku operaatio käteen niin en pystynyt muutamaan päivään liikkumaan samalla tavalla. onneksi ei paino kuitenkaan noussut!

tästä on hyvä jatkaa =)
 
MOIKKA!!!

Pääsin alle 70 kilon, eli tänään paino 69,3 eli viimeviikosta -1,7kg!! =) =) =)

Tekis mieli juhlia suklaalla, mutta enpä taida!
Vielä viikko jos tsempataan ja sitten seuraavan viikon saa herkutella, eikö joo? :D

Paranemisia Senioritalle ja Onneksi olkoon Minska80 painon pudotuksesta!!!

 
Minska80: tänään täytyy joo jännätä kuka on suurin pudottaja! Jos ite saisin tuollaisen rahan verottomana käteen, niin kyllä siinä täytyis parikin reissua tehdä perheen kanssa ja ennen kaikkea jäisin pidemmälle hoitovapaalle, ettei neitiä tarvisi viedä hoitoon!

Mitä ite tekisit tuollaisella summalla?
 
Mun paino heittelee jostain kumman syystä joten joko huomenna tai maanantaina kerron tuloksia. Vielä viikko ja sitten en ota stressiä painon pudotuksesta, mutta en nyt aio mättämällä mättääkään joulua. En kyllä aio miettiäkään, että no uskaltaakohan sitä syödä. Tammikuussa sit taas jatkuu =)
 
-200g lähti vaikka luulin ettei lähde yhtään mitään =) Joten ollaan tyytyväisiä. Eilen tuli käveltyä reippaan parin tunnin verran ja tulipahan ainakin kalorin polttoa viime viikon syömisistä :p
Niin ja yritän ens viikolla päästä lähemmäs 63:a =)

Painoni nyt 63,8

Hyvää Joulun Odotusta Kaikille! :xmas:
 
Hei kaikille!

Huomenna en pääse koneelle, joten ilmoitan tämän päivän tuloksen, eli 69,6kg, viimeviikosta +300g, mutta silti alle 70kg ja siitä olen todella tyytyväinen.

Saas nähdä miten tuo jouluruokailu sekä suklaat vaikuttavat ensi viikon painoon. Jos vain saisin käytyä lenkeillä, niin sitten uskoisin, että vaikutusta ei olisi.
Mutta olen päättänyt, että ensi viikolla en stressaa painosta vaan palaan ruotuun sitten joulun jälkeen!!!

Mites teillä muilla on meininki? Oletteko pystyneet tsemppaamaan tällä viikolla ja miten meinaatte ensi viikolla?

Oikein Hyvää Joulun odotusta kaikille!!! :hug:
 
Se ois sit viimene virallinen vaakapäivä tälle vuotta tosin mun huonoksi onnekseni annan vain suuntia mun painosta, koska menkat sotki aika pahasti ja sen kyllä huomaa vaakassakin :/
Viimesin paino mitä vaaka näytti oli 63,4 ja toivon tosiaan, että se ei ole ainakaan noussut. Tuon mukaan olis -400g lähtenyt pois.

Minä muuten olen vasrin tyytväinen tavoitteeseeni, koska 65 kiloon mun piti näin jouluksi saada painoni ja minä olen jopa alittanut sen. Hyvä minä, jos saa kehua :ashamed: =)

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
huomenia!

kävin eilen vasta puntarissa,en vain kerinny koneelle eilen sitten ollenkaan :D

eli -600g :) paino nyt siis 58.9kg.

nyt joulun ajan en niin katso mitä tulee syötyä,ei ole kuitenkaan tapana ihan hirveesti ahmia onneksi! ensi vuonna sitten taas jatketaan täysillä ;)

hyvät joulut kaikille :xmas:
 
Saiskos kiilata joukkoon?! Mullakin olisi tähtäimessä ensi kesä ja siihen mennessä olisi saatava kapoisempi kroppa. Olisi ihanaa pukea nättejä kesävaatteita ja toppeja ilman että tarvitsis miettiä makkaroita jotka pursuu vyötäröllä... :'(
Painoa nyt suunnilleen 80 (pituus 168cm) ja tavoitteena n. -15kg. Töitä olis siis vähän tehtävänä... :whistle:
Tänään vielä mennään anopin luo jouluaterialle, mutta koetan pysyä kohtuudessa. Suklaata oonkin jo tälle joululle syönyt tarpeeksi. Tähän loppuu jouluherkuttelut sitten.
 
Tervetuloa mukaan Iines Ankka :flower:
Täälläkin on kesän alku tavoitteena...
Joulun seutu on mennyt uskomattoman hyvin. Turha mässäily jäänyt väliin aivan totaallisesti. Urheilua on tullut harrastettua niin sisällä kuin ulkona. Kohta varmaan muutkin on joulusta selvinneet ja alkaa uus vuosi ja uudet kujeet! Kuulemisiin! :wave:
 
Tapaninpäivää!

Tervetuloa mukaan DaisyDuck!
Jouluaatto ja Joulupäivä menivät ihan mukavasti sukulaisten luona! En ihan hirmusesti ole mässäilly, mutta valitettavasti urheillut en ole yhtään :ashamed: . Jospa vielä tänään ehtisi kävelylle, niin ettei ihan tuo paino kipuaisi taas sinne 70 kilon kieppeille!
 

Yhteistyössä