Valoisa, saat kaiken kasvamaan ja kukoistamaan. Elämäniloa ja uudistusta on tulossa. Uusia suhteita, mahdollisesti ystäviä. Oletko opiskelija? Jos olet, tämän saat päätökseen tai sitten sinulla kesken oleva"hanke" valmistuu.Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini:millanen on mun lähitulevaisuus?
Oletko harkinnut muuttoa? Tälläinen näyttäisi olevan mahdollista tai sitten matkustat jonnekin. Tämä kortti kertoo muutoksista, liikkumisesta ja matkustamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minkàlaisia suuria muutoksia tulossa elàmààni loppuvuoteen mennessà? (olikohan liian vaikea? )
Tässä näen mutkia ja jostain syystä kortti kehoittaa sinua tätä miettimään. Koska itse vastaat seurauksista. Sinun pitää punnita asiasta kaikki puolet ja sitten tehdä vasta päätökset. Viisasta varovaisuutta kortti kehoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja säde83:Saammeko vielä neljännen lapsen ja miten pian?
Jostain syystä haluan tähän vastata heti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kasa:Toipuuko pikkuveljeni? :'(
Näkisin matkan menevän suotuisasti. Kuitenkin seurauksista on syytä ottaa opikseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vilkku:Miten menee meidän siskolleni järkkäämä polttari matka?
Ei noussut kovin positiivinen kortti. Näen muutoksia, mutta tämä muutos raivaa jotain vanhaa ensin tieltä. Ehkä tämä työ ei tule olemaan sinulle mieluinen.Alkuperäinen kirjoittaja elina9:Saanko hyvän työpaikan, jossa saan tarpeeksi palkkaa ja onko työpaikka hyvä (=viihtyisä, kivat työkaverit, ei liikaa töitä= joka päivä 10 tuntia)? Millä aikavälillä tämä toteutuu?
Miksi epäilet tälläistä? Näkisin, että miehesi tuntee velvollisuudeksi olla kanssasi ja tämä kausi hänellä nyt elämässään. Näkisin hänet ihmisenä, joka ei kuuntele.Alkuperäinen kirjoittaja Epäilevä:Rakastaako mieheni minua?
Näen sinut uppoutuneena unelmiin ja mielikuviinsa. Näen uusia yhdistelmiä elämässäsi. Oletko jäämässä lomalle, koska luvassa olisi ansaittua lepoa. Kortti kehoittaa sinua hakeutua myös tasapainoon.Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Jatkuuko minun hyvä onni?
Kortti kehoittaa pysähtymään ja miettimään asiaan kunnolla.Mieti, mitä sinulta vielä puuttuu laajemman kokonaisuuden ymmärtämiseksi.Näen, että tässä tulette saamaan ammatillista apua tai hyvin viisaita neuvoja.Alkuperäinen kirjoittaja myy:parisuhde kriisissä...pitäisikö aloittaa oma uusi elämä. Mitä näet?