ennustaellistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennustaja siis ennustaa montako lasta tulet saamaan ja hän antaa jopa syntymäajan ja sukupuolen. Itse laitoin reilu vuosi sitten hänelle sähköpostin, johon laitoin oman syntymäaikani ja mieheni.

Meillä ei ollut tarkoitusta vauvoja tehdä vielä hetkeen, ja Elli ennusti että saamme kaksoispojat 9.11.2007. Ajattelimme silloin, että tuskimpa vielä silloin teemme lapsia.

Vaan kuinkas kävikään, vauvakuume tuli joulukuulla, ja ehkäisyn jätimme pois tammikuulla. Ekasta kerrasta tärppäsi, ja laskettu aikani on 14.10.2007. Tällä tietoa sieltä on tulossa yksi vauva =)

Hän ennusti myös melko perään tyttöä, ja vielä toistakin tyttöä. Saas nähdä kuinka käy ;)

oli madam mamma vastannu sen mukaan meille syntyy huomenna poika (28vko ultran mukaan tyttö),2009 syyskuussa tyttö ja sit oli viel 2poikaa vuosia en muista..saa nähä kumpi vauva nyt sit tulee :whistle: huomen alotetaan käynnistys,pitääpä kysyä viel siin sisätutkimuksen/ultran aikana et kumpi vauveli on..oon kyl muutenki aatellu kysyä sitä viel.

katoin sitteki ne vuodet eli huomen syntyy sen mukaan poika,tyttö 2009 syyskuussa,tyttö 2012,poika 2015 ja poika 2019..eli tämmöstä.ois vaa tää vauva tyttö niinku lääkäri veikkas..muutaman pinkin vaatteen oon ostanu :) sempä nään sit ku vauva syntyy tai no huomenna siin ultrassa (ainaki esikon aikaan katottiin vauvaa viel ultralla äippäpoli käynnillä)

Yhteistyössä