Enkö ollutkaan yhtä tärkeä kuin se toinen nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija58
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija58

Vieras
Mieheni jäi kiinni henkisestä pettämisestä ja myönsi, että näin on tehnyt. Olemme nyt riidelleet asiasta niin paljon, ettei tahdo oikein jaksaa enää. Sanoin tänään miehelleni, että minun on kuultava sinulta se, mitä minun pitäisi tehdä jotta sinä olisivat valmis rikkomaan luottamuksesi läheisimpään ihmiseen (minua ei lasketa) eli esimerkiksi äitiisi. Mieheni alkoi tästä kiivastu ja sanoi, että ei se toinen nainen ollut tärkeä. Minä avasin asiaa, että onhan hänen pakko ollut olla aika tärkeä, kun olit valmis pettämään minun luottamuksen.

Mitä olette mieltä, onko kohtuutonta vaatia mieheltä selitystä, miten minusta tulisi yhtä tärkeä, että hän rikkoisi luottamuksen vaikka äitiinsä?

Mieheni jäi kiinni henkisestä pettämisestä ja myönsi, että näin on tehnyt. Olemme nyt riidelleet asiasta niin paljon, ettei tahdo oikein jaksaa enää. Sanoin tänään miehelleni, että minun on kuultava sinulta se, mitä minun pitäisi tehdä jotta sinä olisivat valmis rikkomaan luottamuksesi läheisimpään ihmiseen (minua ei lasketa) eli esimerkiksi äitiisi. Mieheni alkoi tästä kiivastu ja sanoi, että ei se toinen nainen ollut tärkeä. Minä avasin asiaa, että onhan hänen pakko ollut olla aika tärkeä, kun olit valmis pettämään minun luottamuksen.

Mitä olette mieltä, onko kohtuutonta vaatia mieheltä selitystä, miten minusta tulisi yhtä tärkeä, että hän rikkoisi luottamuksen vaikka äitiinsä?
tuossa ei ole mitään järkeä .äitiin, sinä, mies, toinen nainen...

• Tykkää
Reactions: Echo
tuossa ei ole mitään järkeä .äitiin, sinä, mies, toinen nainen...

No kun yritin miehelle saada tajuntaan, että toinen nainen on ollut hänelle niin tärkeä, että on päätynyt pettämään lähimmän ihmisen luottamuksen.

Yritin saada hänet miettimään, että mitä minun tulisi tehdä, jotta hän olisi minun vuoksi valmis rikkomaan seuraavaksi läheisimmän ihmisen luottamuksen, joka on siis hänen äitinsä.

Mitä tässä tapauksessa tuo henkinen pettäminen piti sisällään?

Yhteistyössä