enkö kuolee:)?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Hyi olkoon :x
Miksi kukaan hautuu tollasta aikaa mitään tollasta kaapissa mikä takuulla on pilalla :x

kun mä en syö melkein ikinä kotona,sekä kun teen ostoksia niin heitän vain äkkiä ne mitä näen että on pilalla ja mikä häiritse

Okei..
En haluis kyllä teidän jääkaappia nähdä :D :x

No jos maussa et erota mitään erikoiskummallista eikä kahvi ole täysin kökköistä, niin juo vaan!! :)

Mää varmaan vetäisin kans hyvällä mielellä. Ei maitotuotteesta tuu maha sekaisin..

Hyi olkoon :x
Miksi kukaan hautuu tollasta aikaa mitään tollasta kaapissa mikä takuulla on pilalla :x

kun mä en syö melkein ikinä kotona,sekä kun teen ostoksia niin heitän vain äkkiä ne mitä näen että on pilalla ja mikä häiritse

Okei..
En haluis kyllä teidän jääkaappia nähdä :D :x

|O :D

Alkuperäinen kirjoittaja vanhan syöjä:
No jos maussa et erota mitään erikoiskummallista eikä kahvi ole täysin kökköistä, niin juo vaan!! :)

Mää varmaan vetäisin kans hyvällä mielellä. Ei maitotuotteesta tuu maha sekaisin..

no ei mitään erikoista ole :D ja hyvältä näyttää,pakko joskus näinkin,kun mitään muuta ei ole :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vanhan syöjä:

no ei mitään erikoista ole :D ja hyvältä näyttää,pakko joskus näinkin,kun mitään muuta ei ole :'( :'(

Jep anna mennä vaan toinenkin kupillinen ja laita vielä takasin loput jääkaappiin, jos illalla juot loput :D

Mää varmaan tekisin niin :D

mulla idea,mitä jos meen ostamaan maitoa naapureilta :o ?Onko pahaa idea?Tai tiilan kebabbi ja maito purkki :whistle: hmmm.....

Ääh, mitä suotta jos sulla on tuota vanhaakin. Älä suotta rahaa naapurille sysää!

Yhteistyössä