Ja täten minä, kutku, lupaan, että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kutku

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 145
0
36
...tästä eteenpäin minä aion pidättäytyä makeista lihottavista tuotteista. Lopetan
mehunjuonnin,
kahvileipien syönnin,
en syö karkkia
enkä jäätelöä.

Lupaan syödä vain mahani täyteen juuri ja juuri, enkä ähkyyn. Täytän mahani enimmäkseen rehuilla ym. Puuron päälle ei enää laiteta sokeria edes sitä 1/6 osa teelusikallista. En myöskään käytä juustoa tai meetvurstia.

Lupaan lenkkeillä edelleenkin tuon koiran kanssa vähintään joka toinen ilta kunnon lenkin.

Lupaan ottaa ryhdin aina, enkä lysähdä kasaan jotain tehdessäni. Lupaan käyttää ryhdin ylläpitämiseksi myös hieman vatsalihaksiani. (mitä ihmeen lihaksia :laugh: )

Lupaan juoda paljon vettä.

Lupaan tehdä sillon tällöin lihaksia harjoittavia kuntoutusliikkeitä (en pysty lupaamaan joka päivälle :D) ja venytellä.

Lupaan pidentää pinnaani ja kohdista pinnan menemisiskuni laulamiseen :whistle:

Joko riittää? Katotaan pitääkö päivän vai kaks nyt ku on mustaa valkosella, eiku meneekö se valkoselle vai beigelle vai mihin...

Pari lisäystä, jotka tuli mieleen puristellessani tuota naamaa taas vessassa:
-ei myöskään suklaata
-ja lupaan olla puristelematta tuota naamaa ku se menee vaan pahemman näköseksi, olkoon mustapäät rauhassa :headwall:

Mulla kyllä tahtoo nää dieetit syödä ittensä. Oon niin herkkä sortumaan :/

Juusto on vaan mun pahe, jos on vähärasvasta niin sit mä syön vaan sitä enemmän. Pitäs lopettaa kokonaan ja olla ostamatta niin ei tuu syötyä. Vähärasvaista leikkelettä kyllä varmasti käytän, noita 3 %. :)

Yhteistyössä